قائم مقام سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی از راه اندازی ایستگاه های اطلاع رسانی گردشگری در پردیس های قرآنی تهران خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حمیدرضا بتو در این باره اظهار کرد: همزمان با ماه مبارک رمضان به دنبال هماهنگی های به عمل آمده در کنار غرفه های  اجتماعی،فرهنگی ،تفریحات و ورزشی ، غرفه اطلاع رسانی گردشگری نیز در پردیس قرآنی آغاز به غعالیت کرد.

قائم مقام سازمان رفاه ، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در این باره افزود : فعالیت های  پردیس هاس قرآنی به  بازی ها و سرگرمی های قرآنی، سفره های معرفت، دانستنی های قرآنی، گذر فرشته ها شامل قصه گویی، نمایش خیابانی، امام شناسی و سیره اهل بیت(ع)، قرائت و تفسیر سوره حمد، پاسخ به شبهات و مشاوره دینی، کتاب و محصولات فرهنگی، عرفان های نو ظهور و رسانه های جدید، عفاف و حجاب ، فعالیت های ورزشی برای شهروندان تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و این در حالی است که با توجه به استقبال شهروندان از برنامه های پردیس های قرآنی ، امکان دسترسی آنها به اطلاعات تورهای گردشگری ماه مبارک رمضان با ایجاد غرفه اطلاع رسانی فراهم شد.

بتو خاطرنشان کرد: در غرفه اطلاع رسانی گردشگری ، افراد می توانند از قیمت های تورهای نیم روزه و یک روزه کسب اطلاع کنند و در همین غرفه ها نسبت به ثبت نام و شر کت در برنامه گردشگری اقدام کنند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار