سامانه "ساتب" برای یکپارچه سازی تمام دوره‌های کوتاه مدت و آموزشی دانشگاهها، موسسات آموزش عالی و سایر دستگاهها، در دانشگاه جامع علمی کاربردی راه اندازی شد.

علی معصومیان رییس مرکز آموزش‌های عالی آزاد و خاص دانشگاه جامع علمی کاربردی، در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سامانه آموزشهای تکمیلی بین سطوح تحصیلی با نام اختصاری "ساتب" طی دو سه هفته آینده به منظور یکپارچه سازی دوره های آموزشی و کوتاه مدت، در دانشگاه علمی کاربردی راه اندازی می شود.

وی گفت:یکی از مزیتهای این سامانه دریافت شکایت و انتقادات و همچنین ایجاد برخی دسترسی ها برای داوطلبان است که ثبت نام در دوره های آموزشی، پرداخت شهریه، ارسال شکایات و انتقادات همچنین صدور گواهینامه از طریق این سامانه امکانپذیر می شود.

وی با بیان اینکه تمام دستگاههای کشور که مجری برگزاری دوره های آموزشی و کوتاه مدت هستند می توانند در این سامانه عضو شوند، خاطر نشان کرد:  تمام موسسات آموزش عالی مجاز و دانشگاههای کشور که تمایل دارند این دوره ها را برگزار کنند، امکان حضور در ساتب را دارند.

وی یاد آور شد:شناسایی موسسات غیرمجاز و و دسترسی داوطلبان به موارد مورد نیاز از جمله وزارت امور خارجه و اماکن و همچنین سایر نهادها از ویژگی های این سامانه است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.