کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بدون شک تیم‌ها در این جام به فوتبال مدرن که فوتبال مدنظر Fifa است روی آورده‌اند.

حمید درخشان درخصوص کیفیت مرحله حذفی جام جهانی به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک کیفیت مرحله حذفی این جام بسیار ایده‌آل و خوب بوده است و ما شاهد یک فوتبال مدرن از همه تیم‌ها هستیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در ادامه افزود: دیگر هیچ تیمی در این جام وجود ندارد که فوتبال سرد و بی‌روح و دفاعی را بازی کند این جام به نظر من جام خلاقیت و نوآوری و فوتبال هجومی است و باید گفت که دیگر هیچ تیمی فوتبال دفاع خطی 11نفره را در دستورکار خود قرار نمی‌دهد.

درخشان ادامه داد: ما شاید بگوییم تیم‌های الجزایر، استرالیا، ژاپن وکره که مقابل حریفانشان ظاهر شدند ضعیف بوده‌اند به هیچ وجه به این صورت نیست هیچ تیمی دست و پا بسته نیست الجزایر تا آخرین نسخه مقابل آلمان هجومی بازی کرد. استرالیا با ارائه یک بازی خوب و هجومی مقابل هلند 3-2 گرچه بازی را واگذار کرد ولی عالی‌ترین بازی را از خود به نمایش گذاشت ژاپن هم گرچه داوری‌های خود را واگذار می کرد ولی به بهترین شیوه به ارائه فوتبال پرداخت و کره نیز مقابل روسیه 90دقیقه حمله کرد ونتیجه ای  نگرفت اما فوتبال واقعی را به نمایش گذاشت.

کارشناس فوتبال کشورمان تصریح کرد: fifa از این به بعد پیگیر چنین فوتبالی است که از آن به نام فوتبال مدرن و پیشرفته نام می‌برد که باعث جذب تماشاچی و جذابیت و گرایش مردم جهان به این رشته می‌شود.

وی با پرداختن به بازی آرژانتین-سوییس تصریح کرد: به نظر من سوییس جذب بازی کرد و اگر با بدشانسی مواجه نمی‌شد چه بسا بازی را به پنالتی و پس به برد هم دست می‌یافت.

درخشان ادامه داد: آرژانتین هم با اتکا به ستاره‌هایی چون مسی ونیمار توانست مثل همیشه بازی جذاب خود را که توأم با برد بود به نمایش بگذارد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در ادامه با تشریح بازی بلژیک-آمریکا اذعان کرد: شاهد بازی خوبی از دو تیم بوده‌ایم و به نظر من این بازی از کیفیت بالایی برخوردار بود و به هیچ وجه تماشاچی فوتبال خسته نمی‌شد و این است که FIFA دنبال انجام چنین بازی‌هایی است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم که در مراحل بعدی شاهد بازی‌های خوب در جام بیستم باشیم تا برای میزبان و بازیکنان و مربیان درس خوبی باشد.

انتهای‌پیام/

برچسب ها: تیم ، فوتبال ، ستاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار