بر اساس گزارش رسانه های عراقی جنگنده‌های روسی سوخو که اخیرا وارد بغداد شدند، در عملیات هوایی علیه مواضع تروریستی تکفیری-بعثی شرکت کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المصدر نیوز: فرماندهی عملیات بغداد اعلام کرد 8 تروریست در پایتخت عراق به هلاکت رسیده اند و علاوه بر خنثی شدن یک بمب، مقادیری تجهیزات مانند سلاح و خمپاره انداز نیز کشف شده است.

از سوی دیگر، یک منبع نظامی عراق روز سه شنبه اعلام کرد نیروهای ارتش کنترل خود بر شرکت های پالایشگاهی را استان صلاح الدین بعد از یک هفته درگیری سنگین، شدت بخشیده اند.

نیروهای امنیتی عراق همچنین در شهر تکریت دستاورهایی را داشته اند و موفق به اخراج تروریست ها از این شهر به مناطق مجاور شدند.

در همین راستا، رسانه های عراقی اعلام کردند جنگنده های سوخوی روسیه که اخیرا وارد بغداد شده اند امروز واضع گروه تروریستی تکفیری-بعثی را هدف قرار داده اند.

وزارت دفاع عراق روز سه شنبه تاکید کرد جنگنده های سوخو که امروز به خاک عراق وارد شده اند به وسیله دو خلبان عراقی وارد این کشور شدند و این جنگنده ها آماده اجرای همه ماموریت ها و کمک رسانی به نیروهای مسلح هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار