حزب مردمی اصلاحات با صدور بیانیه‌ای، بزرگ‌ترین دستاورد حماسه سیاسی ملت ایران در 24 خرداد 92 را بازگشت تدبیر، امید ، عقلانیت و سربلندی مردم ایران دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، حزب مردمی اصلاحات به مناسبت روز 24 خرداد و تحقق حماسه سیاسی ملت ایران، بیانیه‌ای را صادر کرد که متن آن به شرح ذیل است:

یک سال از حماسه سیاسی 24 خرداد 1392 و جشن بزرگ جمهوریت نظام مقدس و حماسه ملت شریف ایران می‌گذرد.
 
بار دیگر ملت ایران با وحدت و انسجام ملی و با رهنمودهای مقام معظم رهبری توانست از همه بحران‌ها عبور کند و با هوشیاری خود موجب شد تا تحولی عظیم در کشور با انتخاب هوشمندانه دکتر حسن روحانی به عنوان رئیس‌جمهور جامه عمل بپوشاند.

بزرگ‌ترین دستاورد این حماسه، بازگشت تدبیر، امید، عقلانیت و سربلندی مردم ایران بود.

این انتخاب برای رسیدن و تحقق بخشیدن به درخواست مقام معظم رهبری و ماندگاری سیاسی و انتخاب شخصیتی برجسته و انقلابی همچون "حسن روحانی" را با شعار تدبیر، امید و اعتدال ، میانه‌روی و نه گفتن مردم به افراط گرایان و ایجاد وحدت و همدلی ملی را نصب‌العین خویش قرار داد و دست تندروها و افراطی‌ها را کوتاه کرد و نوید بخش فردایی روشن و پر از امید و عشق به وطن را به مشقی جدید تبدیل نمود.

حزب مردمی اصلاحات به عنوان اولین گروهی که از روحانی حمایت کرده ، بار دیگر اعلام می‌کند که فردا از آن ملتی است که دوشادوش مسئولین نظام برای ساختن  میهنی سربلند و آزاد از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و از همه جریان‌های سیاسی دعوت می‌کند که از دولت روحانی حمایت نموده و نقد منصفانه را جایگزین نقد مقرضانه نمایند .

در آخر از حضرت آیت‌الله هاشمی و محمدرضا عارف تقدیر و تشکر می‌نماییم که از خواسته‌های به حق خود گذشتند تا یک بار دیگر نور اصلاحات معتدل در سراسر وطنمان دمیده شود و ساحل آرامشی را برای همه ملت ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار