کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان گفت: نمایش سیمای ائمه اطهار (ع) تنها نقد بر " روز رستاخیز " نیست بلکه نکات دیگری در راستای نقد بر این اثر سینمایی وارد است.

فرج ا... سلحشور در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد انتقادات وارد شده توسط منتقدین و کارشناسان مذهبی بر " روز رستاخیز " گفت : من گوشه ای از اعتقادات خود را از زبان هنر بیان می کنم و کاری با حواشی سینما و تلویزیون ندارم و در رابطه با ساخت " روز رستاخیز " نیز انتقاداتی دارم .

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با اشاره به اکران " روز رستاخیز " توسط حوزه هنری ، تصریح کرد : حوزه هنری قرار بود " روز رستاخیز " را برای برخی هنرمندان کشور در ان مجموعه اکران کند ولی به دلایلی این اتفاق نیفتاد .

سلحشور با تاکید بر این موضوع که مشکل فیلم هایی مانند " روز رستاخیز " در سینمای ایران تنها نمایش چهره ائمه اطهار (ع) نیست ، اضافه کرد : سینماگران آثار تاریخی نباید سیمای ائمه اطهار (ع) را مدخوش نشان دهند زیرا این موضوع عملکرد فیلمساز را زیر سئوال می برد و انتقاداتی منطقی را به همراه دارد .

کارگردان سینما و تلویزیون کشورمان با بیان این موضوع که سینماگران آثار تاریخی در روایت گوشه های مختلف تاریخ اسلام و در رونمایی از سیمای ائمه اطهار (ع) نباید در ماهیت و حقیقت سیمای امامان (ع) و اهل بیت (ع) تغییر ایجاد کنند .، اظهار داشت : خیلی از علما براین اعتقاد هستند که بیان و معرفی چهره امام زادگان و غیر معصوم اشکال ندارد و در صورتی می توان چهره آنها را نیز نشان داد که افراد صالح نقش آنها را بازی کنند/س .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.