علی اصغر کاراندیش گفت : با هماهنگی های انجام شده با استاندار سیستان و بلوچستان ، مقرر شد برای احداث تالار بزرگ شهر زاهدان قطعه زمین 10 هزار متر مربعی اختصاص یابد.

 به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی  روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ،علی اصغر کاراندیش در پایان سفر 2 روزه به استان سیستان و بلوچستان و بازدید از مرکزفرهنگی، قرآنی و هنری استان گفت:با هماهنگی های انجام شده با استاندار سیستان و بلوچستان ، مقرر شد برای احداث تالار بزرگ شهر زاهدان قطعه زمین 10 هزار متر مربعی اختصاص یابد.

وی ا فزود : همچنین بنابر درخواست استاندار این استان برای ایجاد خانه بلوچستان در تهران ، قرار شد تا ایجاد این خانه اهالی فرهنگ وهنر سیستان وبلوچستانی از مراکزی همچون فرهنگسرای نیاوران ،مجموعه فرهنگی ، هنری برج آزادی و مجموعه باغ زیبای تهران استفاده نمایند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اختصاص اعتبار برای توسعه فعالیتهای فرهنگی و هنری به همه شهرستان‌های استان و توسعه همکاری فرهنگی با کشورهای همسایه استان سیستان و بلوچستان را از دیگر موضوعات مورد بررسی در استان ، اعلام کرد.

علی اصغر کاراندیش افزود : در دیدار با استاندار سیستان و بلوچستان ، موضوع راه اندازی نمایشاه سیار قرآنی بررسی شد که با توجه به حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مقرر شد برای توسعه فعالیتهای قرآنی ، کتابخانه تخصصی قرآنی بصورت دیجیتال ،‌ بزودی راه اندازی شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی همچنین گفت : در سفر 2 روزه به استان سیستان و بلوچستان دیداری نیز با کارکنان اداره فرهنگ وارشاد اسلامی استان انجام شد که در این علاوه بر گفتگو با مسئولان ، مبالغی برای کمبود اعتبارات پرداختی به کارکنان به تصویب رسید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار