دومین روز انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارت این کشور در لبنان آغاز شده و مشارکت نیز همانند روز گذشته گسترده و پررنگ است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از المنار، دومین روز انتخابات ریاست جمهوری سوریه در سفارت این کشور در لبنان آغاز شده  و حجم مشارکت نیز همانند دیروز است.

 سفارت سوریه در لبنان به علت حجم گسترده مشارکت یک روز دیگر انتخابات ریاست جمهوری سوریه را در لبنان تمدید کرد.

"حسن حمزه " خبرنگار شبکه  المنار در گفتگوی تلفنی گفت: اختلافی که بین دیروز و امروز در انتخابات ریاست جمهوری سوریه وجود دارد به تدابیری که اندیشیده شده است مربوط می شود. مشارکت دیروز در انتخابات نوعی تظاهرات مردمی بود و امری عادی و فقط مشارکت در یک انتخابات نبود. امروز بر اساس تدابیر نیروهای امنیتی لبنانی ، سوری‌ها به صورت مشخصی وارد سفارت می شوند و خارج از ساختمان سفارت منتظر می مانند اما مشارکت فرقی نکرده است و سوری‌ها از  مناطق مختلفی که از بقاع گرفته تا جنوب و شمال به بیروت آمده اند تا در انتخابات شرکت کنند.

حمزه گفت : سفارت سوریه در لبنان پس از نیمه شب نیز باز بود. کنسول سوریه در لبنان گفت سوری‌ها پس از ساعت دوازده دیشب نیز منتظر بودند تا رأی خود را بدهند.

سوری ها از سراسر لبنان به سفارت می آیند به همین سبب سفارتخانه همه توان خود را به کار گرفته است.

مشارکت سوری ها در انتخابات تفاوتی نکرده و همچنان گسترده است اما از  نظر تدابیر لجستیکی تفاوت کرده است.

وی درباره تعداد شرکت کنندگان در انتخابات دیروز گفت : هنوز رقمی اعلام نشده است و انتظار می رود تا ظهر امروز مشخص شود . دیروز مشارکت گسترده باعث شد برآورد  میزانمشارکت، دشوار شود اما "علی عبد  الکریم علی " سفیر سوریه در لبنان امروز درباره ارقام مشارکت صحبت خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار