شمار دیگری از افراد مسلح تروریست در حملات ارتش سوریه در ادلب ، درعا و حلب به هلاکت رسیدند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یک منبع نظامی سوری گفت یگانهایی از نیروهای ارتش به تعدادی از مخفیگاهها و مکانهای تجمع تروریستها در منطقه الرامی و المغاره در حومه ادلب یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند یا زخمی کردند.

یک منبع نظامی دیگر گفت یگانهایی از نیروهای ارتش به مخفیگاههای تروریستها در جنوب غربی یرموک ، غرب سجنه ، مساکن سجنه ،اطراف میدان مصری در محله منشیه در درعای بلد ، محله کرک و ساختمان کتاکیت در شهر درعا یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند و یک دستگاه خودروی زرهی را نیز به همراه تروریستها و اسلحه داخل آن منهدم کردند.

یگانهای دیگری از ارتش سوریه چندین قبضه توپ ، یک دستگاه خودروی مجهز به تیربار سنگین و تعدادی از خودروهای تروریستها را در جاده یادوده ، غرب منطقه  عتمان و اطراف روستای جدل در منطقه لجات واقع در حومه درعا منهدم کردند.

یک منبع نظامی گفت یگانی از نیروهای ارتش و مسلح حمله چند گروه تروریستی مسلح را در غرب محله الزهرا و کارگاههای لیرمون در شهر حلب دفع کردند که بر اثر آن تعدادی از تروریستها به هلاکت رسیدند.

این منبع گفت یگانهایی از ارتش به مخفیگاههای سرکرده های گروههای تروریستی مسلح در محله‌های راشدین ، بنی زید ، کاستیلو ، هنانو و منصوره در بخش قدیمی حلب و مایر ، حندرات ، خان العسل ، مسلمیه ، داره عزه ، عندان ، عزان ، بعیدین ، کفرناها ، معاره ارتیق ، شهرک صنعتی ، اطراف زندان مرکزی در حومه حلب یورش بردند و شماری از تروریستها را کشتند.

در دیر الزور نیز تروریستها بمبی را به هنگام عبور یک دستگاه اتوبوس مسافربری در یک جاده خاکی در منطقه بادیه دیر الزور منفجر کردند که به کشته شدن چهار نفر و زخمی شدن 12 نفر دیگر منجر شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار