مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران از شرکت 261 نفر از نخبگان مهارتی استان تهران در مرحله استانی مسابقات ملی مهارت و انتخابی مسابقات جهانی برزیل خبر داد.

حمیدرضا خانپور، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به منظور شرکت در مسابقات ملی مهارت و انتخابی مسابقات جهانی مهارت که در سال 2015 در برزیل برگزار می‌شود تعداد 261 نخبه مهارتی در سطح استان تهران در 28 رشته به یکدیگر به رقابت پرداختند.
 
وی در ادامه تصریح کرد: مرحله شهرستانی این رقابت‌ها در اسفند ماه سال گذشته برگزارشده بود که پس از اعلام نتایج مرحله استانی این رقابت‌ها در اواخر اردیبهشت ماه، افراد برگزیده برای شرکت در مرحله کشوری این مسابقات که در شهریور ماه سال‌جاری برگزار می‌شود معرفی خواهند شد.
 
مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان تهران در خصوص تسهیلات در نظر گرفته شده برای برگزیدگان نهایی مسابقات ملی مهارت خاطرنشان کرد: از جمله تسهیلات در نظر گرفته شده برای برگزیدگان این مسابقات معرفی به بنیاد ملی نخبگان و حمایت‌های مادی و معنوی، استفاده از آنها به عنوان مربیان آموزشی و اعطای مدال و لوح تقدیر است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار