دبیر همایش ملی مهارت‌آموزی و اشتغال گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای شکور به عنوان یگانه متولی آموزشهای مهارتی غیر رسمی در کشور گامهای علمی موثر و اشتغال محوری را در کشور برداشته است.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسن رضا زین آبادی دبیر سومین همایش ملی و نخستین همایش بین المللی مهارت آموزی و اشتغال گفت: در ایران مانند بسیاری از کشورها آموزشهای فنی و حرفه‌آی در راستای توسعه اشتغال و توانمند سازی سرمایه های انسانی مورد توجه قرار گرفته است  و سرمایه گزاری دراین بخش راهکاری است عملی درتحقق شعار اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به عنوان یگانه متولی آموزشهای مهارتی غیررسمی در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی گامهای علمی موثر و اشتغال محوری را برداشته است که برگزاری همایش امروز از آن جمله است.

زین آبادی در ادامه اظهار داشت: همایش امروز از  جمله مهمترین و معتبرترین همایشها در زمینه آموزشهای فنی و حرفه‌ای است که جایگاه خود را درسطح کشور به دست آورده است.

همچنین در این همایش از میان 693 چکیده ارسالی به دبیرخانه 397 چکیده به منظور ارائه در همایش برگزیده شده است و تعداد 316 مقاله کامل نیز ارسال شده است.

دبیر همایش ملی مهارت آموزی و اشتغال خاطر نشان کرد: از تعداد 316 مقاله کامل ارسالی 31 مقاله برای ارائه شفاهی و 95 مقاله نیز به صورت پوستر است.

همچنین 150 مقاله نیز صرفاً در چکیده مقالات همایش قرار داده شده است.

زین آبادی تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری سالانه این همایش علاوه بر داخل کشور در سطح جهانی نیز به جایگاه ویژه خود دست پیدا کنیم.


انتهای پیام/

برچسب ها: یگانه ، متولی ، تعداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار