"داریوش اسد زاده" پس از تماشای "الماس و شهر تارا":

نمایشی بسیار سخت، انرژی بر و دقیق بود

"داریوش اسدزاده" بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون کشور که شب گذشته به تماشای نمایش "الماس و شهر تارا" نشسته بود این نمایش را بسیار سخت ، انرژی بر و بسیار دقیق توصیف کرد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران؛ داریوش اسد زاده بازیگر پیشکسوت تئاتر و تلویزیون کشور که شب گذشته به تماشای نمایش "الماس و شهر تارا" نشسته بود این نمایش را بسیار سخت ، انرژی بر و بسیار دقیق توصیف کرد.

در پایان اجرای جمعه 12 اردیبهشت ماه نمایش الماس و شهر تارا داریوش اسد زاده روی سن آمده و ضمن خسته نباشید به بازیگران و دست اندرکاران این نمایش گفت: امروز در جمع هنرمندانی هستم که مانند بچه های خودمن هستند ومرا به یاد سال های گذشته می اندازند.

وی با بیان این که علاقه بسیاری به نمایش های سنتی دارد ادامه داد: از سن 19 سالگی که اولین بازی بار روی صحنه رفتم تا امروز که 91 سال دارم سال های زیادی از عمرم صرف تئاتر شده است. از کودکی علاقه خاصی به سیاه بازی داشتم و یادم می آید که اولین بار در همین تئاتر بود که کارهای پشت صحنه نمایش را انجام دادم.

وی درباره نمایش موزیکال "الماس و شهر تارا" نیز گفت: از دیدن نمایش لذت بردم. این نمایش بسیار سخت ، انرژی بر و دقیق است. تلاش بسیاری برای تولید آن شده و باید به کارگردان و بازیگران آن برای اجرای این نمایش خسته نباشید بگویم.

میثم یوسفی کارگردان این نمایش اجرای روی جمعه خود را به داریوش اسدزاده هنرمند شناخته شده تئاتر که سال هاست صحنه تئاتر از حضورش محروم بوده تقدیم کرد.

الماس و شهر تارا نوشته حسین تفنگدار و با کارگردانی و بازی میثم یوسفی که تکنیک های مختلف نمایش ایرانی همچون نقش پوشی ، بازی در بازی  ، تئاتر فیزیکال ، عروسکی و فاصله گذاری را در آن استفاده کرده در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است. 

در این نمایش میترا شجاعی ، میثم یوسفی ، مهدی زمین پرداز، محمد رضا مالکی ، قاسم طاهر احمدی، نسیم تاجی ، نادر حسن دوست و محمود راسخ فر به ایفای نقش های متفاوت می پردازند.

نمایش الماس و شهر تارا همه روزه غیر از شنبه ها در ساعت 18.30 تماشاخانه سنگلج روی صحنه می رود و علاقه مندان می توانند از طریق شماره تلفن های 0938729943 و 09190301522 و یا با مراجعه به سایت www.tiwall.com  نسبت به رزرو و پیشخرید بلیط اقدام کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار