زنان اسرائیلی اعضای بدنشان را می‌فروشند

گزارش پلیس حاکی از آن است که بسیاری از زنان جوان اسرائیلی به دلیل شرایط سخت اقتصادی اعضای بدن خود را می‌فروشند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل ازپرس تی وی، گزارش پلیس حاکی از آن است که بسیاری از زنان جوان اسرائیلی به دلیل شرایط سخت اقتصادی اعضای بدن خود را می‌فروشند.

بر پایه گزارش‌ها، این زنان برای انجام عمل جراحی به ترکیه می‌روند. سپس این اعضا که اغلب کلیه هستند به بیماران پیوند زده می‌شوند.

پرتز عمار، فرمانده پلیس منطقه نقب گفت: «این پرونده‌ای خطیر درباره بهره‌برداری از زنان جوانی است که در مضیقه مالی قرار دارند، این زنان متقاعد می‌شوند که برای اهدای اعضای بدنشان به کشورهای دیگر سفر کنند و در آخر نظرشان تغییر می‌کند اما این پشیمانی دیگر سودی ندارد.»

به گفته پلیس اسرائیل در روز سه‌شنبه (۲ اردیبهشت)، تحقیقی درباره یک باند قاچاق اعضای بدن که دامنه فعالیت آن از اسرائیل تا ترکیه می‌باشد آغاز شده است. تمرکز این تحقیق روی شهر بئر شبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی است و پرونده زنان بین ۱۸ تا ۲۰ سال را در بر می‌گیرد.

به گفته پلیس، پزشکی در مرکز سرزمین‌های اشغالی مظنون به انجام آزمایش‌های مربوط به بافت بیماران و اهداکنندگان و همچنین مشاوره‌ی پیش از عمل است.

گزارش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در اوت سال ۲۰۱۳ حاکی از آن است که «از هر پنج خانوار اسرائیلی درآمد یک خانواده زیر خط فقر است.»

سال ۲۰۱۲ دست کم ۱۰ صهیونیست به دلیل عضویت در گروه های قاچاق اعضا دستگیر شدند. این گروهها اعضای بدن فلسطینیان کشته شده به دست اسرائیلی‌ها را نیز قاچاق می‌کردند.

رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۹ تصدیق کرد که در دهه ۱۹۹۰ میلادی اعضای اجساد فلسطینیان را بدون کسب اجازه از خویشاوندان آنها خارج کرده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: زنان ، اسرائیلی ، اعضای ، بدن ، فروش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
مرگ بر اسرائیل
Iran (Islamic Republic of)
بصیری هریس
۱۴:۲۵ ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳
تو کشوری که یه لقمه نون واسه سفره شون نباشه مجبورن این کارو بکنند.کلیه که هیچ تن به هر کاری میدن.
آخرین اخبار