هشدار وزير صهيونيست درباره پيامد انحلال تشکيلات خودگردان به محمود عباس

وزیر ارتباطات کابینه رژیم صهیونیستی به رهبران فلسطینی هشدار داد اگر تشکیلات خودگردان را منحل کنند مصونیت اعضای سازمان آزادیبخش فلسطین لغو خواهد شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فلسطینی معا، وزیر ارتباطات کابینه رژیم صهیونیستی به رهبران فلسطینی هشدار داد اگر تشکیلات خودگردان را منحل کنند مصونیت اعضای سازمان آزادیبخش فلسطین لغو خواهد شد.

اسرائیل کاتس با اعلام این هشدار از محمود عباس به عنوان شخص فریبکاری یاد کرد که هم زمان با فرار از تصمیم گیری‌های مهم سعی می‌کند به آغوش حماس برود.
کاتس روز سه شنبه در فیسبوک نوشت: محمود عباس برای صلح هیچ کاری انجام نداده است زیرا حاضر به دادن هیچ امتیازی نشد. در مقابل سعی می‌کند به سازمان ملل متحد مراجعه کند و به حماس نزدیک شود.

وی افزود: مذاکرات بدون هیچ دستاوردی به پایان رسید و زمان آن رسید که خود را برای مقابله با فشارها علیه اسرائیل آماده کنیم. طرف فلسطینی گام‌هایی را برداشت که بر خلاف توافقنامه های امضا شده به ویژه توافقنامه اوسلو است و ما باید در برابر چنین حرکت هایی بایستیم.

وی در توضیح سخنان خود گفت: یکی از گام‌های آنان استفاده از گذرگاه میان نوار غزه و کرانه باختری رود اردن است در شرایطی که این  منطقه بر اساس توافقنامه اسلو تحت کنترل اسرائیل و بخشی از خاک اسرائیل است و اسرائیل نباید گذرگاه امنی در اختیار فلسطینیان قرار دهد.

 اسرائیل کاتس افزود: اگر تشکیلات خودگردان منحل شود بر اساس توافقنامه اسلو مصونیت رهبران سازمان آزادیبخش فلسطین لغو می شود در چنین حالتی شرایط جبریل رجوب مثل شرایط مروان برغوثی خواهد بود و تماس تلفنی احمد الطیبی عضو عرب کنست با محمود عباس به منزله ارتباط با دشمن تلقی خواهد شد. حتی برخورد با نمایندگان عرب کنست نیز باید بر اساس همین سیاست باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار