باراک اوباما در نشست خبری در کاخ سفید اعلام کرد در صورت پيشرفت نکردن گفتگوها درباره اوکراين، مجازات‌های جديد اعمال می‌شود.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد در صورتی که پیشرفتی در توافق‌نامه ژنو درباره اوکراین حاصل نشود، مجازات‌های جدیدی اعمال خواهد شد.

باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا با اشاره به نشست چهارچانبه روز پنجشنبه در ژنو در باره اوکراین گفت: کیف متعهد شد حقوق شهروندان روسی و شهروندان روس زبان اوکراین را رعایت کند.
اوباما تصریح کرد:« این گفتگوها طولانی و پویا بود و طی آن نخست وزیر اوکراین جزئیات اصلاحاتی را که مقامات این کشور قصد اجرای ان را دارند ارائه کرد از جمله این اصلاحات تضمین حقوق شهروندانی است که در جنوب و شرق اوکراین زندگی می‌کنند.‌آنها تضمین خواهند داد حقوق شهروندان روس و روس زبان اوکراین را رعایت کنند و این شهروندان تحت حمایت قانون قرار خواهند گرفت.

به گفته رئیس جمهور آمریکا، کیف آمادگی دارد به نگرانی‌های ساکنان جنوب شرقی اوکراین توجه کند.

شب گذشته نشست خبری باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا در کاخ سفید برگزار شد.

رئیس جمهور آمریکا در این نشست درباره اصلاحات در حوزه بهداشت و درمان و بیمه های درمانی شهروندان آمریکایی و نیز برخی مسائل جهانی از جمله درباره بحران اوکراین صحبت کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار