همزمان با فرا رسیدن هفته سلامت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه2 با ویژه برنامه‌هایی با موضوع سلامت به صورت متمرکز و غیرمتمرکز در سطح محلات 31گانه همراه شهروندان خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ذبیح‌الله زارع گفت: اهمیت موضوع سلامت و سلامت شهروندی سنگ ریزبنای توسعه پایدار شهری است و مدیریت شهری بر این باور است که شهروند سالم، سازنده خانواده سالم، محله سالم و درنهایت شهر سالم است و بدون تردید رویکرد ویژه شهرداری تهران در سال‌های اخیر در حوزه سلامت و توجه به موضوع سلامت شهروندی با برپایی خانه‌های سلامت در محلات 374 گانه شهر تهران نشان از این توجه خاص و ضروری دارد.

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 2 همچنین تصریح کرد: ویژه برنامه «دهکده سلامت» با موضوع جشنواره سلامت دانش‌آموزی به مدت 7روز در محل برج میلاد همراه با برنامه‌های خاص و غرفه‌های سلامت محور میزبان شهروندان و دانش‌آموزان خواهد بود.

ذبیح‌الله زارع همچنین با اشاره به 160 عنوان برنامه پیش‌بینی شده محلات بیان داشت: برگزاری کارگاه‌های سلامت با محوریت شعار هفته سلامت (یک عمر سلامت با خود مراقبتی) ویزیت پزشکی رایگان، برگزاری تور سلامت و اردوهای گردشگری، برگزاری همایش‌های متعدد، ارائه مشاوره‌های پزشکی، برگزاری مسابقات ورزشی و ده‌ها برنامه دیگر از جمله اقدامات اجرایی منطقه 2 در هفته سلامت است.
 
انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار