معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 تهران گفت: پیکر سه تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در روز یکشنبه بیست و چهارم فروردین بر شانه‌های عاشقان آنها تشییع می گردد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، ذبیح‌الله زارع  با اشاره به مقام شامخ شهدا اذعان داشت: همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) و روز تکریم مادران و همسران شهدا مراسم تشییع و تدفین سه تن از شهدای گمنام عملیات خیبر هشت سال دفاع مقدس از مقابل مسجد امیرالمومنین(ع) بلوار مرزداران جهت تدفین در محل پلیس راهور شهرک آزمایش با حضور مسئولین و مدیران شهری و آحاد شهروندان منطقه 2 برگزار می‌گردد.

وی افزود: شهدا به عنوان گنجینه ناب ایمان و صدق مایه مباهات افتخار کشور هستند و بدون تردید تدفین پیکرهای آنها در جای خالی شهر موجب برکت خواهد بود.
 
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 2 تهران در ادامه بیان داشت: برکت خون شهدا موجبات استقامات و سربلندی کشور اسلامی ایران را مهیا نمود و این بالاترین ارزش‌ها برای یک ملت است.
 
وی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ دفاع مقدس به عنوان نسخه‌ای شفابخش و کارآمد برای شرایط کنونی جامعه قلمداد می‌شود و قطعا زنده نگه داشتن یاد شهدا و تجسم و تامل در زندگی و شیوه زیست آنها بیانگر رهنمودهای خاص و رهایی بخش است.

انتهای پیام/
برچسب ها: شهدا ، گمنام ، تدفین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار