انتشار نوار صوتی رهبر راست گرای افراطی اوکراین

وزارت کشور اوکراین در راستای تحقیقات درباره چگونگی کشته شدن رهبر افراطی راست‌گرای اوکراین "الکساندرموزیچکو" نوار مکالمه صوتی وی را منتشر ساخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از"روسیا الیوم" وزارت کشور اوکراین یک نوار مکالمه صوتی را از رهبر راست گرای افراطی اوکراین که به تازگی کشته شده است منتشر کرد که وی درآن ، درباره سلاح‌های اتوماتیک و مواد منفجره صحبت می‌کند.

روسیا الیوم به نقل از خبرگزاری نووستی خبر داد : منابع اوکراینی اعلام نموده اند که جلسه کمیته تحقیق پارلمان اوکراین درباره کشته شدن رهبر راست گرای افراطی اوکراین "الکساندر موزیچکو" شب گذشته برگزار گردید و در آن  نوار صوتی مکالمه موزیچکو پخش گردید که وی در آن با شخص بخصوص دیگری درباره گرفتن تفنگ‌های خودکار و جعبه‌ای نارنجک و رفتن به کنفرانس یکی از احزاب صحبت می‌کند.

همچنین منابع امنیتی گزارش داده‌اند که یک هفت‌تیر که متعلق به اعضای پلیس می‌باشد و موزیچکو ازآن استفاده کرده را ضبط کرده‌اند.

شایان ذکر است که "الکساندر موزیچکو" طبق اعلام مقامات اوکراین چند روز گذشته با تیراندازی پلیس اوکراین در غرب این کشور کشته شد.

وی بخاطر حملات نظامی به دوایر دولتی در اعتراضات اخیر اوکراین و خودداری از تحویل سلاح به مقامات انتقالی این کشور تحت تعقیب قرار گرفته بود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار