همزمان با آغاز سال نو، اولین بازدید کننده­ای که در نخستین روز از سال جدید وارد مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می­ شود عیدی دریافت خواهد کرد.

به گزارش  حوزه میراث باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران به اولین خانواده ای که در نخستین روز نوروز وارد این مجموعه شوند، بلیط بازدید رایگان از کاخ ها و موزه ها، کتاب نفیس "از عطر باغ نیاوران" و پکی از اقلام فرهنگی مجموعه تقدیم می ­شود.

طرح "عیدی نیاوران به اولین بازدید کننده" با هدف جذب مخاطب جهت بازدید و آشنایی با اماکن فرهنگی و تاریخی و همچنین حک خاطره ای خوش از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران در ذهن مخاطبان اجرا می شود.

شایان ذکر است :مجموعه فرهنگي ـ تاريخي نياوران یکی از کاخ موزه های شمال شهر تهران است که بناهای آن متعلق به دوران قاجار و پهلوی بوده و اکنون محوطه کاخ شامل کاخ اختصاصی نياوران، کاخ صاحبقرانيه، کوشک احمدشاهي، موزه جهان نما، موزه کتابخانه سلطنتی، موزه خودروهای اختصاصی کاخ نیاوران و باغ کتیبه ها است.

علاقه­ مندان جهت بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران می­ توانند در ایام نوروز همه روزه از ساعت 9 تا 19 به این مجموعه واقع در تهران، میدان شهید باهنر (نیاوران) مراجعه کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: فرهنگی ، عیدی ، تاریخی ، نیاوران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار