سرمربی تیم تکواندوی خودران وفا گفت: با بازیکنان خوبی که داریم، برای سال آینده تلاش می کنیم که زنگ تفریح تیم های لیگ برتری تکواندو نباشیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ وحیدرضا خسروی‌پناه سرمربی تیم خودران وفا پس از کسب عنوان سومی لیگ نقش جهان در نشستی رسانه ای عنوان کرد: تیم خودران وفا طی دو سال گذشته در بخش بانوان عنوان قهرمانی و نایب ‌قهرمانی را کسب کرد و در مسابقات جام فجر سال قبل قهرمان رقابت‌ها شد.

وی گفت: با درخشش در بخش بانوان مسئولان خودران وفا تصمیم گرفتند در بخش مردان نیز تیم داری کنند که پاسخ اعتماد آنها را با کسب سکوی سوم در اولین حضورمان در لیگ نقش جهان دادیم. ا با همین ترکیب در سال آینده می توانیم قهرمان لیگ دسته یک شویم. با این حال با صعود به لیگ برتر زنگ تفریح تیم‌ها نخواهیم بود.

سرمربی تیم خودران وفا در مورد حضور در رقابت های لیگ برتر خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیرنده نهایی مسئولان شرکت هستند، اما پیشنهاد می‌کنم با حمایت‌هایی که آنها از لحاظ مالی دارند کمک کنند تا ما سال آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

وی گفت: امسال پدیده‌ای به نام میلاد بیگی را که سال گذشته در یک تیم گمنام حضور داشت معرفی کردیم که در تمام بازی‌ها بدون باخت به کارش پایان داد. امسال چهار تیم لیگ برتری به ما پیشنهاد بالایی دادند تا رضایت‌نامه بیگی را بدهیم تا او برای آنها در لیگ برتر مبارزه کند، اما می‌خواهیم به فعالیتش ادامه دهد و از تیم خودران وفا به تیم ملی دعوت شود.

خسروی‌پناه با بیان اینکه تیم‌هایی مثل شهرداری بندرعباس که با قرارداد  40 میلیون تومانی بازیکنانش تنها 18 میلیون گرفته اند، افزود: پس از گذشت ماه‌ها هنوز تکواندوکاران آن تیم نتوانستند مبلغ قرارداد خود را کامل بگیرند. نمی‌دانم چرا مسئولان فدراسیون پیگیر وضعیت آنها نبودند، اما به دنبال حق و حقوق تکواندوکاران خودران وفا بودند.

وی در مورد حواشی  تیم بانوان خودران وفا گفت: سال قبل 40درصد از قرارداد بانوان را پرداخت کردیم و اعلام کردیم به دلیل مشکلات مالی  درصد باقیمانده سال 92 به آنها پرداخت خواهد شد که خوشبختانه با پرداخت آن به هیچ‌یک از تکواندوکاران بدهکار نیستیم.

وی با بیان اینکه شاهد بوده‌ایم که برخی از باشگاه‌ها با فعالیت در لیگ‌ به دنبال اهدافشان هستند، افزود: ما تنها به دنبال رشد ورزش در بین جوانان بوده و با ترکیبی از تکواندوکارانی از استان های مختلف به این هدف رسیده ایم. امیدوارم مسئولان حمایت کافی از بخش خصوصی که با هزینه‌های زیاد در لیگ‌ها سرمایه گذاری می‌کنند داشته باشند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تکواندو ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار