هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با تساوی دبیری و تاسیسات به قهرمانی دبیری انجامید تا دست اصفهان مدعی قهرمانی از جام دور بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛هفته پایانی لیگ برتر فوتسال با جدال های نفس گیر درصدرجدول همراه بود همچنین مشخص شدن تیم های سقوط کننده تمام چشم ها را متوجه دیدار هایی کرد که تعیین کننده قهرمان لیگ برتر فوتسال بود.



در همین راستا دبیری صدرنشین لیگ برتر که جام را با اختلاف 3 امتیاز از گیتی پسند در دستان خود می دید تاسیسات دریایی تهران را میزبانی کرد.این دیدار بافشار دبیری همراه بود اما دفاع محکم شاگردان صانعی کار دبیری را دشوار کرد تا این دیدار با گلزنی از هر دوتیم همراه باشد و رقابتی نزدیک با نتیجه 2بر2 انجام شود .



یاران شمسایی که با همین تساوی نیز قهرمانی را در دست می دیدند فشار های خود بر تاسیسات را افزایش دادند تا کار رقیب تنها به دفاع خلاصه شود با این روش حتی پاورپلی تاسیسات در 1 دقیقه پایانی لیگ بی پاسخ ماند تا دبیری قهرمان لیگ برتر فوتسال شود و جام را در تبریز بالای سر گیرد.

در اصفهان نیز گیتی پسند تیم شهرداری ساوه را به امید قهرمانی میزبانی کرد تا در صورت شکست دبیری در تبریز عنوان قهرمانی را از آن خود کند شاگردان لک با وجود برتری مقابل شهرداری ساوه به دلیل تساوی هفته گذشته مقابل منصوری از قهرمانی دور ماندن تا نائب قهرمان لیگ باشند.دیدار پایانی گیتی پسند به برتری 3بر 1 این تیم مقابل شهرداری ساوه انجامید.




احمد اسماعیل پور بازیکن گیتی پسند با گلزنی در این دیدار و ثبت 25 گل زده عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داد.

نتیجه دیگر رقابت ها به شرح زیر است:

هلال احمر2-فرش آرا3

میثاق2-راه ساری0

ماهان تندیس4-شهید منصوری2

شهرداری تبریز 1-حفاری0

پتروشیمی ماهشهر0-زمزم0





اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار