سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر به مناسبت نوروز باستانی ایرانیان برای مخاطبان خود برنامه های ویژه ای در نظر گرفته است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه بین المللی سحر، سعید غفاری مدیر سیمای فرانسوی این شبکه به برنامه های نوروزی سیمای فرانسوی برای مخاطبان اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه مخاطبان سیمای فرانسوی شبکه سحر در دایره فرهنگی نوروز باستانی قرار نداشته و این فرهنگ جایی در میان آداب و رسوم ایشان ندارد، سیمای فرانسوی برنامه های روتین خود را در نوروز 93 خواهد داشت ولی به منظور معرفی این فرهنگ چند برنامه در جدول پخش سیمای فرانسوی در نظر گرفته ایم.
 
غفاری اضافه کرد: برای نوروز 93 مجموعه تلویزیونی " فاصله ها " را در نظر گرفته ایم تا از آنتن شبکه برای مخاطبان و علاقه‌مندان به فیلم های ایرانی پخش نماییم. همچنین مجموعه  نمایشی و پندآموز " تلنگر " نیز از دیگر برنامه های سیمای فرانسوی است که در نوروز برای مخاطبان در نظر گرفته شده است.

مدیر سیمای فرانسوی در پایان گفت: یکی دیگر از برنامه هایی که در نظر گرفته ایم و به منظور معرفی و آشنایی مخاطبان با نوروز ایرانی است، تهیه و پخش " گزارش های نوروزی " از سطح شهرهای مختلف بوده تا بتوان حال و هوای نوروز را به مخاطبان خود منتقل نماییم.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار