فیلم «حماسه مومبای» از سینمای بالیوود، متناسب سازی شده برای روشن دلان و ناشنوایان، پنجشنبه ۲۲ شهریور به روی آنتن شبکه نمایش سیما می‌رود.

ساعت ۲۳ روز پنجشنبه شبکه نمایش که به پخش فیلم‌های جدید اختصاص دارد، این هفته با پخش «حماسه مومبای» از سینمای هند، میزبان بینندگان عزیز خواهد بود. این فیلم برای روشندلان و ناشنوایان متناسب سازی شده است.
«حماسه مومبای» در ژانر اکشن و جنایی، درباره آمارتیا راو است که با پدر و برادر کوچک ترش زندگی ساده‌ای دارند. با وقوع اتفاقات و حوادثی، دچار فراز و نشیب می‌شوند و از فقر و بدبختی تا غلبه بر باند‌های قاچاقچی رو تجربه می‌کنند، به طوری که آمارتیا راو در حال تبدیل شدن به یک گانگستر بزرگ می‌شود و...

در این فیلم بازیگرانی همچون جان آبراهام، عمران هاشمی، سونیل شتی، کجال آگاروال، روهیت روی، آنجانا سوکهانی، ماهش مانجرکار، پراتیک بابار، سمیر سونی، آمول گوپته، گلشن گروور و شاد راندهاوا ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «حماسه مومبای» در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شده و شبکه نمایش سیما برای مخاطبان ناشنوا، آن را با زیرنویس فارسی پخش خواهد کرد. همچنین روشندلان عزیز می‌توانند با استفاده از کانال صوتی ایجاد شده، شرح صحنه فیلم را بشنوند.
بازپخش «حماسه مومبای» جمعه ۲۳ شهریورماه در دو نوبت ساعت ۹ و ۱۷ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار