بازیکن تیم بسکتبال مهرام، پیروزی در فینال غرب آسیا مقابل پتروشیمی و صعود به جام باشگاههای آسیا را مهمتر از لیگ می داند.

سعید داورپناه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازیهای غرب آسیا تاکید کرد: در این بازیها از یک طرف تیمهای عربی خیلی ضعیف بودند و از طرف دیگر تیم ما بسیار هماهنگ بازی می کرد. در فینال هم با پتروشیمی بازی داریم که تیم بزرگی است. آنها به دنبال برد هستند و ما هم همین را می خواهیم. تمام تماشاگران هم منتظر دیدن این بازی هستند و به نظرم مسابقه جذابی را شاهد باشیم.

در تیم ما مهم نیست چه کسی گل بزند

وی در مورد شرایط داخلی تیم ادامه داد: ما در تیم خود به اسامی فکر نمی کنیم و واقعا فرقی ندارد که چه کسی گل بزند، همه تنها به برد فکر می کنند. برای شخص من هم اصلا مهم نیست که در چشم باشم و تنها تیم مهم است. البته تا قبل از تغییرات فعلی هم تفکر همه همین بود که به اینجا رسیدیم، تیمهای بزرگی در شهرهای دیگر بودند که شرایط خوبی نداشتند اما ما با 6 بازیکن به جای خوبی رسیدیم و با پتروشیمی هم پایاپای پیش رفتیم. 


بازیکن مهرام در مورد اینکه اهمیت بردن پتروشیمی در ادامه لیگ بیشتر است یا غرب آسیا، تاکید کرد: به نظرم بازی فینال غرب آسیا بسیار مهمتر است چون تنها یک تیم به جام باشگاههای آسیا می رود. 

تفاوتهای بسکتبال ایران با حریفان چشمگیر است

داورپناه ادامه داد: در پستهای بالای تیم پتروشیمی بازیکنان شوتیست خوبی حضور دارند و باید مواظب این بازیکنان باشیم. البته دستورالعملهای سرمربی قبل از بازی مهم است که هر چه بگویند را انجام می دهیم.

وی در مورد ضعف تیمهای آسیایی گفت: تیمهای سوریه امسال اصلا خوب نبودند. به هر حال شرایط جنگ و درگیری در کشورشان باعث شده که ضعیف شود و یار خارجی هم که ندارند. تیمهای دیگر هم تمام تلاش خود را کرده اند اما بسکتبال ایران به قدری رشد کرده که تفاوتها چشمگیر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: داورپناه ، فینال ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار