بازیکن جوان تیم بسکتبال پتروشیمی اعتقاد دارد شانس به وی رو کرد که در تیم ملی جوانان دیده شد و بعد به پتروشیمی بندرامام آمد.

بهنام یخچالی که در بازی‌های غرب آسیا در ترکیب اولیه پتروشیمی قرار گرفته، به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من علاوه بر پتروشیمی در تیم ملی جوانان هم شاگرد حاتمی بودم و در این چند سال شناخت خوبی روی من پیدا کرده اند. تمام تلاش خود را برای تیم می کنم و نظر سرمربی هم این بود که در مسابقات به عنوان بازیکن شروع کننده وارد زمین شوم. به نوعی شانس هم به من رو کرده که در تیم ملی جوانان دیده شدم و بعد به پتروشیمی آمدم که برای بازیکنان جوان شرایط بسیار خوبی دارد.

وی ادامه داد: کادرفنی پتروشیمی همیشه از بازیکنان بسیار بزرگ استفاده می کنند و به همین دلیل بازی من هم کنار این نفرات پیشرفت می کند. قبلا حرف این بود که تیم با این ستاره ها به هم می ریزد اما با ماندن نیمی از بازیکنان سال قبل دو بازیکن بزرگ یعنی کامرانی و کاظمی به ترکیب اضافه شدند و سرمربی تیم هم تمام این بازیکنان را کنار یکدیگر کنترل کرده و خوشبختانه از ابتدا هیچ مشکلی برای تیم پیش نیامد. 

یخچالی تاکید کرد: تیمهای غرب آسیا را با توجه به تغییرات کم آنها نسبت به دوره قبل به خوبی می شناختیم و نتایج خوبی هم مقابل آنها به دست آوردیم اما مهمترین کار ما در بازی با مهرام است که امیدوارم نتیجه لازم را در آن مسابقه هم به دست آوریم. 

وی در مورد پست خود توضیح داد: به طور تخصصی در پست 2 بازی می کردم اما فعلا در پست 3 وارد زمین می شوم و در جریان بازی هم همراه با آفاق در هر دو پست بازی می کنیم البته برای من چندان فرقی ندارد که در کجا بازی کنم و شرایط بازی هم تا به حال برایم خوب بوده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بهنام ، یخچالی ، پتروشیمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار