حامدعلی مبارکی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان با اشاره بر ارتقاء کمی و کیفی خدمات قابل عرضه به هم وطنان و گردشگران داخلی و خارجی در ایام نوروز 93، بر لزوم بسیج تمامی امکانات سازمان و استفاده از پتانسیل های بخش خصوصی فعال در منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان .، وی گفت : ایام نوروز نقطه اوج گردشگری داخلی و فرصتی مغتنم جهت معرفی توانمندی های اقتصادی، گردشگری و فرهنگ پویا و اصیل منطقه به مسافران، است که می توان از این فرصت بهره برادری نمود.

رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد چابهار، وجود امکانات منطقه آزاد چابهار و بازدید از آن را در کنار موهبت دریا و طبیعت بهاری منطقه دو انگیزه اصلی و شاخص تقاضای گردشگران ورودی به این مقصد معرفی و به موازات توقعات و تصورات بالای مسافران از خدمات قابل عرضه، وظیفه همه همکاران به ویژه مدیران را در جلب انتظارات حیاتی دانست.

گفتنی است: سالانه هزاران مسافر از نگین شرق کشور بازدید به عمل می آورند و ایجاد کمپ های مسافری، برگزاری جشنواره های ملی و محلی، برگزاری نمایشگاه های مختلف، آماده سازی فضاهای گردشگری، تاریخی، توریستی، برگزاری برنامه های مفرح و ایجاد فضای مناسب خرید از جمله اقدامات سازمان منطقه آزاد چابهار جهت میزبانی شایسته مسافران در این ایام می باشد./س


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.