نیروهای ارتش سوریه موفق شدند وارد منطقه صنعتی در اطراف شهر یبرود شوند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگارانبه نقل از  شبكه الميادين ؛ طارق علی خبرنگار شبکه تلویزیونی المیادین در حمص، درباره آخرین پیروزی های ارتش سوریه گفت: الزاره آخرین ایستگاه پیش از رسیدن نیروهای ارتش سوریه به الحصن است که به کنترل این نیروها درآمد. با تسلط ارتش سوریه بر تپه الزاره، خط پشتیبانی افراد مسلح در منطقه قطع شد. جنگجویان جندالشام و گردانهای الفاروق در شهرک الزاره حضور داشتند. ارتش سوریه با تسلط بر الزاره، خطر را از جاده بین المللی در این منطقه دور کرد. ارتش سوریه پس از یکماه عملیات نظامی در این منطقه توانست الزاره را آزاد کند. 

خبرنگار این شبکه افزود: نیروهای ارتش سوریه موفق شدند وارد بخش صنعتی شهر یبرود شوند که با مرکز این شهر حدود یک کیلومتر فاصله دارد. حملات توپخانه ای به غرب شهر یبرود ادامه دارد که تحرکات گروه های مسلح را دشوار کرده است.

یبرود پایگاه اصلی گروه های مسلح در منطقه قلمون سوریه است. از سوی دیگر قرار است امروز راهبه های ربوده شده از معلولا در منطقه ای نزدیک مرزهای سوریه و لبنان آزاد شوند و از آنها در دمشق استقبال خواهد شد. پیش از این هم چند زمان برای آزادی این راهبه ها تعیین شده بود، اما به نظر می رسد این بار احتمال آزادی این افراد پس از چند ماه جدی است.


انتهاي پيام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار