رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی عمران شهری به همت این دانشگاه در شهرستان سنندج خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران سنندج،کیانی گفت:نشست یاد شده به مدت سه روز از 13 تا 15 اسفندماه جاری در سنندج برگزار می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری کنفرانس یاد شده 20 محور تدوین و برنامه‌ریزی شد که برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، مصالح و فن‌آوری‌های نوین در سازه‌های شهری، برنامه‌های کاهش خطرات زلزله در نواحی لرزه خیر، معماری و نقش آن در توسعه پایدار شهری از جمله محورهای این همایش است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج اضافه کرد: برنامه‌های توسعه شهری، چالش‌ها و الزامات شهرهای آینده، صنعت بیمه و ارتباط آن با توسعه شهری، آسیب‌پذیری و مقاوم‌سازی سازه‌های مهندسی، سیستم‌های جدید شبکه‌های آب و فاضلاب و  ساماندهی آب‌های سطحی و زیرزمینی در حوزه شهری، مهندسی ترافیک و حمل و نقل شهری و مهندسی تونل برای نواحی شهری دیگر محورهای همایش یاد شده است.
کیانی در ادامه گفت:همچنین کنترل آلودگی در مناطق شهری، محیط زیست و رابطه آن با توسعه پایدار شهری، کاربرد سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی در مدیریت و توسعه شهری، پایداری طبیعی و اثرات آن بر توسعه شهرها، بحران‌های شهری و اثرات آن بر توسعه شهرها و ساختمان های تاریخی و نقش آنها در برنامه‌های توسعه شهری از دیگر محورهای این همایش هستند./س
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.