مشتري دست و دلباز به سه پیشخدمت خوش شانس يک رستوران 5 هزار دلار انعام داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، خبرگزاری "آسوشیتد پرس" گزارش می دهد که 3 پیشخدمت جوان در رستوراني در شهر بونی در ایالت ایلی نوی ایالات متحده امریکا، انعام‌هایی به صورت 3 نسخه چک 5 هزار دلاری دریافت کرده‌اند. مشتری دست و دل باز این رستوران روز شنبه یکم فوریه به این کافه سر زده بود.

این سه پیشخدمت با نام‌های "سارا سکینجر" 23 ساله، "امی سابانی" 25 ساله و "امبر کاریولیچ" 28 ساله، خوش شانس‌ترین کارمندان رستوران در آن روز بوده‌اند. به گفته ی خبرگزاری اینترنتی "lenta.ru " یکی از این دختران پیشخدمت درباره‌ی این موضوع می گوید:

در روزی که ما کار می کردیم، تعداد کمی مشتری در رستوران مشغول صرف غذا بودند. به همین خاطر من و دو نفر از پیشخدمت‌ها با هم شروع به صحبت درباره ی زندگی، تحصیلات و برنامه های زندگیمان در آینده کردیم.

یکی از مشریان صحبت‌های ما را شنید و سپس به هرکدام از ما یک نسخه چک داد. او رو به ما کرد و گفت این مبلغ را در وهله‌ی اول صرف تحصیلات کرده و هرآنچه که ماند را نیز صرف دیگر نیازمندی‌های زندگی کنید. ما اول سعی کردیم که این انعام را قبول نکنیم ولی او پافشاری می کرد که ما نباید از قبول این هدیه صرف نظر کنیم.

سارا سکینجر قصد دارد تا این مبلغ را صرف تحصیلات عالیه کرده تا بتواند در آینده یک مامور خوب پلیس شود. او همچنین کار در رستوران را نیز به صورت پاره وقت ادامه می دهد. از برنامه های دیگر دختران برای این مبلغ هنوز اطلاعاتی در دسترس نیست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Spain
رضا
۰۹:۵۱ ۲۱ بهمن ۱۳۹۲
خدا بده شانس..!!!
آخرین اخبار