یک روزنامه سعودی خبر از شرکت 1400 سعودی در درگیری‌های سوریه داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری "پانوراما-الشرق الأوسط" ، روزنامه عربستانی الوطن خبر از شرکت 1400 سعودی در جنگ‌های سوریه داده است که به گفته این روزنامه اکثریت‌ آن‌ها از افراد کم‌سن و سال هستند درحالی‌که به گفته این روزنامه 20درصد از این افراد پس از آن که به حقایق ، در مورد بحران سوریه پی برده‌اند ، بازگشته‌اند.

این روزنامه به نقل از منابعی که آن‌ها را افراد مطلع نام‌می‌برد می‌نویسد :1400 سعودی در جنگ‌های جاری سوریه مشارکت می‌کنند که اکثر آن ها افراد کم سن و سال هستند. سپس این روزنامه مدعی می‌شود : اگر این تعداد ، با افراد خارجی دیگری که در سوریه می‌باشند و تعدادآن ها به 20 هزار تن می‌رسد  مقایسه شود می بینیم که این رقمی ناچیز است.

این روزنامه می‌نویسد : طبق اطلاعاتی که این روزنامه به آن دست یافته ، حدود 20 درصد از سعودی‌هایی که در جنگ‌های سوریه شرکت داشته‌اند ، طی دوره گذشته و پس از کشف حقایقی که از آن‌ها مطلع نبودند و خصوصا در رابطه با افراد مشوق آن‌ها که ازاحساسات این افراد نسبت به ملت سوریه به هدف ایجاد درگیری‌های فرقه‌ای بین مسلمانان سوءاستفاده می‌نمودند ، به عربستان بازگشته‌اند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار