امروز هر برگ 5 ميليون ريالي گواهي حق تقدم استفاده از تسهيلات مسکن در بازه قيمتي 575 تا 640 هزار ريال داد و ستد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني فرابورس، شاخص فرابورس (آيفکس) نيز از آغاز معاملات روندي صعودي طي کرد و با 22.31واحد افزايش بر روي 839.4 واحد ثابت شد.

بيشترين حجم و ارزش معاملات امروز نيز به معامله 15.32 ميليون سهم بانک دي به ارزش 32.33 ميليارد ريال و 12.28 ميليون سهم گروه پتروشيمي سرمايه‌گذاري ايرانيان به ارزش 54.17 ميليارد ريال تعلق گرفت.

امروز شرکت‌هاي متعددي توانستند 5 درصد افزايش قيمت را به ثبت برسانند که مهندسي ساختمان تاسيسات راه آهن، سرمايه‌گذاري مسکن شمال شرق، مجتمع سيمان غرب آسيا، توسعه فناوري اطلاعات خوارزمي، مهندسي صنعتي روان فن‌آور، سرمايه گذاري مسکن تهران، حق تقدم سبحان دارو، پالايش نفت لاوان، پخش البرز، سرمايه‌گذاري مسکن شمال‌غرب، و همکاران سيستم از آن جمله‌ است.

امروز تنها 5 شرکت کاهش قيمت را تجربه کرد که شرکت  صنعتي دريايي ايران بيشترين افت قيمت را به ثبت رساند.

در بازار ابزارهاي نوين مالي بيشترين حجم معاملات به خريد و فروش 406 هزار و 120 برگه اجاره چادرملو تعلق گرفت و پس از آن معامله 101 هزار و 45 برگه گواهي سپرده بيشترين تقاضا را داشت. در بازار ETFهم به ترتيب 377 هزار و 312 واحد و 349 هزار و 96 واحد از صندوق‌هاي قابل معامله سرمايه‌گذاري کاريس و اطلس معامله شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فرابورس ، بورس ، سهام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار