شاخص فرابورس ایران با افزایش 26.3 واحدی در پایان معاملات روز دوشنبه بر روی عدد 847.8 واحد ثابت شد.

به گزارش  خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، آیفکس با افزایش 3.21 درصدی معادل 26.3 واحد افزایش یافت و بر روی عدد 847.8 تثبیت شد. همچنین در جریان معاملات امروز 159.6 میلیون اوراق به ارزش 1045.5 میلیارد ریال در 23 هزار و 139 دفعه داد و ستد شد.
 
کود شیمیایی اوره لردگان با 19.24 میلیون تقاضا و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه با 15.17 میلیون تقاضا بیشترین حجم معاملات امروز را به خود اختصاص دادند. پتروشیمی جم هم با 179.6 میلیارد ریال بیشترین ارزش معاملات را به نام خود ثبت کرد.  
 
در روزی که بیشتر نمادها با افزایش قیمت مواجه شدند توسعه خدمات دریایی و بندری سینا، مهندسی صنعتی روان فن‌آور و سبحان دارو 5 درصد افزایش قیمت داشتند. از سوی دیگر بازرگانی آینده‌سازان بهشت پارس، تکادو و صنایع پتروشیمی زنجان هم بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
 
بر اساس این گزارش در بازار ETF بیشترین حجم به معامله 536 هزار و 941 واحد از صندوق‌های قابل معامله اطلس تعلق گرفت. در بازار اوراق با درآمد ثابت هم 27 هزار و 980 برگه گواهی سپرده انصار داد و ستد شد. اوراق تسهیلات مسکن نیز همچنان با صف خرید و افزایش 5 درصدی مواجه است و در محدوده 460 هزار ریال معامله می‌شود
 
***درج فولاد هرمزگان جنوب در بازار دوم فرابورس


شرکت فولاد هرمزگان جنوب از شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه پس از احراز تمامی شرایط پذیرش از 23 دی‌ماه در فهرست نرخ‌های فرابورس درج شد.
 
 
***توزیع اوراق جدید سهام فرابورس ایران



 
اداره امور سهامداران شرکت فرابورس ایران در اطلاعيه‌اي جزئيات توزيع اوراق جديد سهام اين شرکت را بر مبناي سرمايه جديد اعلام کرد.
 
با توجه به ثبت افزایش سرمایه فرابورس از مبلغ 200 به 300 میلیارد ریال که در مجمع عمومی فوق‌العاده به تصویب رسید، از تمامی سهامداران درخواست شده تا از تاریخ سه‌شنبه 24 دی‌ماه برای دریافت گواهی سپرده سهام خود به نشانی تهران، بزرگراه حقانی، نبش دیدار شمالی، پلاک 1، طبقه همکف، امور سهام فرابورس ایران مراجعه نمایند.
 
براساس اطلاعيه فرابورس با صدور گواهی سپرده سهام جدید، اوراق سهام قبلی از درجه اعتبار ساقط خواهد شد و سهامداران حقیقی باید با همراه داشتن یکی از مدارک شناسایی از قبیل اصل شناسنامه، کارت ملی و وکالتنامه معتبر و سهامداران حقوقی با در دست داشتن معرفی‌نامه ممهور به مهر شرکت و کارت شناسایی معتبر نماینده برای دریافت برگه‌های جدید سهام مراجعه نمایند.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بورس ، سهام ، فرابورس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار