دهمین روز از جشنواره‌ی تئاتر فجر با حاشیه‌هایی چون پشت در ماندن افرادی که بلیت صندلی را تهیه کرده بودند و دعوای تماشاگران برای تصاحب صندلی همراه بود.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ی تئاتر  باشگاه خبرنگاران شب گذشته در تالار وحدت به دلیل ازدحام جمعیت تعداد زیادی از هنر دوستان که بلیت نمایش"سقراط" را تهیه کرده بودند، پشت در ماندند. این اتفاق در صورتی افتاد که این افراد از ساعت 5:30 بعدازظهر جلوی در تالار وحدت ایستاده و این بلیت را با قیمت پانزده هزار تومان تهیه کرده‌اند.  

شدت عصبانیت این افراد به قدری بود که یکی از تماشاگران با پا به در می‌کوبید و فریاد زنان در نقد جشنواره‌ی امسال سخن می‌گفت.  

باید اشاره کرد که این اتفاق در صورتی افتاد که در سالن تالار وحدت تعدادی صندلی خالی وبسیاری از تماشاگران بدون بلیت وارد سالن شدند.  

** دعوا برای صندلی  

در سالن‌های جشنواره مخاطبان پس از ورود به سالن برای دوستان بیرون خود صندلی نگه می‌دارند تا آن‌ها به وی بپیوندند، شب گذشته خانمی که برای دوستان خود صندلی نگه داشته بود با یک پسر جوان درگیر و آن پسر وی را به سمت صندلی هل داد که متاسفانه مسئولان ناظر در این اتفاق فقط تماشاگر بودند.

** حضور هنرمندان در نمایش "سقراط"

"محمد رحمانیان" و "مهتاب نصیر پور" شب گذشته به تماشای نمایش"سقراط" نشستند. ورود این دو هنرمند موجب تعجب و استقبال تماشاگران از این نمایش شد.  

علاوه بر رحمانیان و نصیر پور، عباس جمالی بازیگر نمایش  "p2 " که یکی از مدعیان جایزه‌ی بازیگری در بخش بین‌المللی است به تماشای این نمایش پرداخت.

** "سقراط" بین‌المللی شد  

استقبال هنرمندان خارجی از نمایش سقراط باعث شد تا این نمایش با بالا نویس انگلیسی اجرا رود.  

نمایش "سقراط" به دلیل دیالوگ محور بودن خود در ایام جشنواره با ترجمه‌ی انگلیسی به نمایش درآمد.
 
** کارت تشریفات سناریوی جدید روابط عمومی جشنواره‌ی تئاتر فجر  

پس از ابطال کارت خبرنگاران از طرف دبیرخانه‌ای جشنواره‌ی تئاتر فجر به دلیل سواستفاده وجعل آن، دوباره از طرف دبیر خانه‌ی جشنواره بدون اطلاع رسانی و هماهنگی با خبرنگاران کارت جدیدی با نام کارت تشریفات صادر شد که در صورت نداشتن این کارت خبرنگار را به داخل سالن راه نمی‌دهند.  


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار