بلیت‌های نمایش "شکلک"، به نویسندگی نغمه ثمینی و کارگردانی کیومرث مرادی، از طریق سایت‌های تیوال و تئاترتیکت برای 10 روز اول اجرا به طور کامل به فروش رسید.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از دریافتی سایت ایران تئاتر، بلیت نمایش "شکلک"، که از 8 بهمن ماه در تالار شمس (اکو) با نقش آفرینی پانته آ بهرام، امیر جعفری، ستاره پسیانی و نوید محمدزاده روی صحنه می رود، برای دانشجویان در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه هر هفته با تخفیف ویژه 40 درصد، یعنی با قیمت 12هزار تومان، به فروش می‌رسد. هم اکنون گروه اجرایی پیش فروش بلیت های هفته سوم این نمایش را آغاز کرده است.

"شکلک" در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر جوایز بهترین نمایشنامه، موسیقی و بازیگری زن را از آن خود کرد. همچنین این نمایش به جز ایران در هند و فرانسه نیز اجرا شده است.

دیگر عوامل اجرایی نمایش "شکلک" عبارت اند از: پیام فروتن (طراح صحنه)، آوا سلطانی عرب شاهی (طراح لباس)، امیر اسمی (طراح پوستر و بروشور)، حیدر ساجدی (آهنگساز)، نورالدین حیدری ماهر (مدیر تولید و برنامه ریز)، رکسانا بهرام، بهزاد مرتضوی، محمدرضا ایمانیان (گروه کارگردانی)، آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی)، عسل عباسیان (مشاور امور رسانه ای)، جواد پولادی (مدیر صحنه) و مارال یکدل (دستیار لباس).

نمایش "شکلک" از 8 بهمن ماه با همراهی "موسسه فرهنگی هنری کارنامه" هر شب ساعت 20 در تالار شمس (اکو) به نشانی خیابان موحددانش (اقدسیه)، شرق به غرب بعد از آجودانیه، کوچه نیلوفر، پلاک 3 اجرا شده و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید اینترنتی بلیت به سایت‌های تئاترتیکت  (theaterticket.ir) و تیوال (tiwall.com)  مراجعه کنند و یا با شماره های 09386183421 و 09373340794 تماس بگیرند.

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.