"کوروش نریمانی" پس از نگارش موفق سریال "پایتخت2" و اجرای نمایش پر مخاطب "جن گیر"، نمایش "هیپوفیز" را بعد از سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر در تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه می‌برد.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل تماشاخانه ایرانشهر، کورش نریمانی درباره جدیدترین فعالیت خود در زمینه کارگردانی تئاتر گفت: نمایشنامه "هیپوفیز" باز نویسی "دختر یانکی" نوشته نیل سایمون مراحل تمرین را سپری کرده و پیش فروش بلیط های این نمایش در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است.
 
نویسنده و کارگردان نمایش‌های "شب‌های آوینیون" و "دون کامیلو" با اشاره به اینکه تغییراتی در نمایشنامه "دختر یانکی" ایجاد کرده است، یادآور شد: یکی از تغییرات کاهش زمان اجرای نمایشنامه است و ایده‌ای دارم که نمایشنامه را به‌روزتر می‌کند. با اجرای این ایده بخش‌هایی از نمایشنامه "دختر یانکی" به ذائقه و نگاه تماشاگر ایرانی نزدیک‌تر خواهد شد.
 
"نریمانی" که پیش از این در نگارش مجموعه تلویزیونی "پایتخت 2" حضور داشت درباره وضعیت حضور خود در سومین بخش از این مجموعه توضیح داد: پیش از این با محسن تنابنده درباره نگارش "پایتخت 3" صحبت کردم که البته قرار بود مجموعه برای ماه رمضان تولید و پخش شود اما وقتی قرار شد "پایتخت 3" برای عید نوروز تولید شود به دلیل نوبت اجرای نمایش "دختر یانکی" نتوانستم در نگارش این مجموعه تلویزیونی همکاری کنم.
 
"کوروش نریمانی" اجرای نمایش‌هایی چون "جن‌گیر"، "والس مرده‌شوران"، "شوآیک" و "هتل پلازا" در کارنامه کاری خود دارد.
 
گفتنی است؛ پیش فروش اینترنتی نمایش "هیپوفیز" با تخفیف ویژه در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز شده است.
 
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیط می توانند به سایت تماشاخانه ایرانشهر به آدرس www.tamashakhaneh.ir مراجعه و یا با شماره های 09307171307 و 88814116 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۹:۳۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸
به نظر من یکی از بهترین نویسنده و کارگردان ایران ویا حتی جهان جناب آقای کوروش نریمانی می باشد.
آخرین اخبار