رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جنوب غرب کشور گفت: قوای مسلح کشورمان اعتقاد راسخ و کاملی نسبت به دین و ولی امر خویش و همچنین به کیان کشور خویش دارند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛حجت‌الاسلام علی‌محمد کاظم‌زادگان صبح امروز در چهارمین گردهمایی رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های چهارگانه تابعه ارتش در جنوب غرب کشور (هوایی، دریایی، زمینی و پدافند) ارتش که به میزبانی منطقه پدافندهوایی جنوب غرب کشور در شهرستان امیدیه برگزار شد، اظهار کرد: از مهمترین شاخصه‌های یک نیروی نظامی در کنار خصوصیت نظامی، دارا بودن اعتقاد و تعهد بالا نسبت به عقاید، دین و کشور خود است.

وی در این مراسم تصریح کرد: بر همین اساس نیز قسمت عقیدتی سیاسی در سیستم نظامی کشور و به تبع آن در ارتش به‌وجود آمد که از مهمترین وظایف آن تقویت بنیه اخلاقی و اعتقادی کارکنان و زیرمجموعه نظامی تحت امر است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابراز داشت: این ویژگی توانسته وجه تمایزی از نیروهای مسلح ما نسبت به سایر قوای مسلح دیگر کشورها به‌وجود آورد که ما در کنار داشتن نیروهای زبده و با قابلیت‌های فنی بالا به قوای مسلح افتخار کنیم.

وی ادامه داد: قوای مسلح کشورمان اعتقاد راسخ و کاملی نسبت به دین و ولی امر خویش و همچنین به کیان کشور خویش دارند و تا پای جان از این اهداف مقدس خود دفاع خواهند کرد که نمونه‌های بارز آن را ما در دوران دفاع مقدس و پس از آن شاهد بوده‌ایم.

در ادامه این گردهمایی نیز برخی از حاضران به بیان راهکارهای مناسب پیرامون اهداف این جلسه پرداختند./ز

برچسب ها: اعتقاد ، دین ، ویژگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.