جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در دیدار با بنیامین نتانیاهو به وی اطمینان داد که هسته مرکزی تحریم‌ها علیه ایران باقی خواهد ماند .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رویترز ، جو بایدن، معاون رئیس‌جمهور آمریکا روز گذشته در دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت: حتی اگر قدرت‌های جهانی برخی تحریم‌های ایران را در توافق نهایی کاهش دهند، آمریکا به نگه داشتن هسته مرکزی تحریم‌ها متعهد خواهد ماند .

جو بایدن معاون رئیس جمهور آمریکا در حالی روز گذشته در دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از پایبندی واشنگتن به حفظ ساختار اصلی تحریم ها بر ضد ایران خبر داده است که ایران و 6 قدرت جهانی سرانجام برای اجرایی کردن توافقنامه ژنو به توافق نهایی دست یافته‌اند.

بر اساس این گزارش یک مقام ارشد آمریکایی تاکید کرد، بایدن در مذاکرات 4 ساعته و مفصل خود با نتانیاهو توضیحاتی را در خصوص توافق هسته‌ای با ایران و دیدگاه‌های خود در زمینه راهکارهای دستیابی به توافق جامع تر و فراگیرتر با ایران بیان کرده است. بایدن برای شرکت در مراسم دفن آریل شارون نخست وزیر سابق اسرائیل به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده بود.

نتانیاهو نیز در این دیدار در مورد مذاکرات صلح گفته است: صحبت‌های محمود عباس نشان می‌دهد که او آماده ادامه مذاکرات صلح نیست.

وی این صحبت ها را در نشستی که شب گذشته با معاون رئیس جمهور آمریکا "جوبایدن" در اورشلیم که در باره مسأله پرونده هسته ای ایران و مذاکرات جاری با فلسطینی‌ها تشکیل شده بود مطرح کرده است.

از طرف دیگر سازمان آزادی‌بخش فلسطین تصمیم دارد که راهکاری فوری برای درخواست عضویت فلسطین در مؤسسات بین‌المللی در پاسخ به ادامه شهرک‌سازی های رژیم اشغالگر قدس در نظر بگیرد.

در نشستی که کمیته اجرایی این سازمان که به ریاست محمود عباس تشکیل گردیده است ، این سازمان این درخواست را مطرح نموده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار