کارگردان آثار هنری و قرآنی کشورمان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره جشنواره فیلم عمار گفت: ازمسئولان و مردم می خواهم که مقام هنرمندان را مقام علما و بزرگان دین مقایسه نکنند.

به گزارش حوزه خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ اختتامیه چهارمین  جشنواره مردمی فیلم عمار، هم اکنون( شنبه 21 دیماه) در سینما فلسطین با حضور آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان)،سردار نقدی(رئیس سازمان بسیج مستضعفین)، فرج الله سلحشور،نادر طالب زاده(دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار)، کارگردانان جمال شورجه و ابوالقاسم طالبی،  خانواده های شهدای هسته ای و هنرمندان و کاگدانان عرصه سینمای مقاومت  در حال برگزاری است.

در این مراسم، فرج الله سلحشور گفت: سلحشور داستانهایش را از قرآن، توفیقش را از خدا و ابعاد هنری اثارش را از هنرمندان گرفته است و خو دتنها وسیله انجام این تکلیف است.

وی افزود: از این تقدیر که در این جشنواره از من شده است سپاسگذاری می کنم و معتقدم اگر کاری انجام شده انجام وظیفه  بوده، زیرا همه مردم در حال خدمت به این ملت هستند و هرکسی به نوبه خود به سرزمینش خدمت می کند و من نیز تنها وظیفه ام را انجام داده ام.

سلحشور در ادامه افزود: از مسئولان محترم و مردم شریف تقاضا دارم که مقام هنرمندان را با علما و بزرگان برابر نکنند.

وی گفت: زیرا برخیاز هنرمندان ظرفیت این احترام و ارزش را ندارند و از مسیر هنر خارج می شوند.

سلحظو اظهار داشت: نباید یک هنرمند برای ما الگو شود بلکه باید به میزان قدر و منزلت وی مانند سایر اقشار که در جایگاه خود ارزشمند و گرانبها هستند برایش ارزش قائل شویم.

وی همچنین در ادامه تصریح کرد: زیرا در جامعه  ما ائمه اطهار (ع) و عالمان دینی و همچنین شهدای بزرگوار هشت سال جنگ تحمیلی و شهدای هسته ای می بایست اسوه و الگو مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: سینما ، جشنواره ، فیلم ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار