آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم عمار ضمن توجه به اهمیت نقش آثار هنری در تربیت انسانی از آثار "فرج الله سلحشور" در این زمینه تقدیر کرد.

به گزارش حوزه خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ اختتامیه چهارمین  جشنواره مردمی فیلم عمار، هم اکنون( شنبه 21 دیماه) در سینما فلسطین با حضور آیت الله جنتی (دبیر شورای نگهبان)،سردار نقدی(رئیس سازمان بسیج مستضعفین)، فرج الله سلحشور،نادر طالب زاده(دبیر چهارمین دوره جشنواره فیلم مردمی عمار)، کارگردانان جمال شورجه و ابوالقاسم طالبی،  خانواده های شهدای هسته ای و هنرمندان و کاگدانان عرصه سینمای مقاومت  در حال برگزاری است.

در این مراسم آیت الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان ضمن قدردانی از فرج الله سلحشور، گفت: برخی از سکانسهای فیلم های  فرج الله سلحشور برایم بسیار تاثیرگذار بوده و در تبیت انسان نقش مهمی دارد .

وی افزود: من هموازه از این بات نگران بودم که چرا هنرمندان متعهد درخصوص موضوع فتنه های سال 88 آثار هنری تولید نکردند .

آیت الله جنتی در ادامه تصریح کرد: نقش هنر در تربیت انسان  جایگاه والایی دارد و هنرمندان متعهد به نظام اسلامی می بایست آثاری را تولید کند که حتی نسلها بعد نیز از مسببان ایجاد فتنه تنفر پیدا کنند و از اندیشه های شوم آنان آگاهی یابند.

وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: امیدوارم تعداد هنرمندان متعهد و انقلابی روز به روز افزایش یابد و در تمامی عرصه ها نمایان شود و این هنرمندان با هدایت افکار مردمی ، افراد جامعه را برای ظهور حضرت ولی عصر (عج) آماده کنند.

انتهای پیام/ص


برچسب ها: جنتی ، جشنواره ، عمار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار