«جمال شورجه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

ارگان‌های فرهنگی باید دغدغه‌های مقام معظم رهبری را آویزه گوش کنند

کارگردان فیلم سینمایی "سی و سه روز" گفت: فرهنگ و اقتصاد مقاومتی پیام سال 93 تنها برای یک سال نیست و باید پیگیری شود.

"جمال شورجه" کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: عید امسال با ایام فاطمیه همزمان شده است و قاعدتاً باید مقداری رعایت این ایام را بکنیم؛ همچنین در خصوص مباحث اجتماعی مردم هم باید این ایام را رعایت کنند.

شورجه با ابراز امیدواری از رقم خوردن اتفاقات خوب برای سینما در سال 94، گفت: ما از سینما و ارگان‌های فرهنگی انتظار داریم که دغدغه‌های مقام معظم رهبری را آویزه گوش خود کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: فرهنگ و اقتصاد مقاومتی پیام سال گذشته به گفته‌ی رهبر انقلاب تنها برای یک سال نیست و باید پیگیری شود و همچنین از ایشان مکرر در طول سال شنیدیم که باید وابستگی خود را به نفت از بین ببریم چرا که وابستگی به نفت فشاری بر روی شریان اسلام دارد.

شورجه افزود: همانطور که در اقتصاد تدبیری دیده می‌شود، این اتفاق هم باید در فرهنگ ما هم به وجود آید و فرهنگ باید راه موفقیتی برای اخلاق مداری و سبک زندگی اسلامی فراهم کند و اگر این گونه عمل شود، دغدغه‌های مقام معظم رهبری پاسخ داده شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال 94 مسئولان فرهنگی باید به صورت جدی‌تر و عمقی‌تر به موضوعات نگاه کنند و جامعه ما را به سوی ارزش‌های دینی سوق دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار