مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم گفت: امروز در سطح بین‌المللی هر کس بتواند رسانه‌ها را بهتر در خدمت بگیرد، پیروز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، بهرام محمدی‌نیا بعد از ظهر امروز در نشست وقف و رسانه که با حضور مسئولان رسانه‌ها و مطبوعات محلی استان قم برگزار شد ضمن تشکر از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم به دلیل توجه به نقش رسانه‌ها گفت: نگاه مدیرکل اوقاف قم به رسانه‌ها بسیار خوب است و برگزاری چنین جلساتی بسیار مفید خواهد بود.

وی افزود: امروز در سطح بین‌المللی هر کس بتواند رسانه‌ها را بهتر در خدمت بگیرد پیروز خواهد بود؛ رسانه‌های امروز نیروهای پیشگام هر جبهه‌ای هستند و در صف نخست جنگ میان ایران و استکبار نیز رسانه‌ها نقش مهمی دارند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم با بیان اینکه باید به تقویت خود در عرصه رسانه بپردازیم، عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس نیز رسانه‌ها تاثیر فراوانی بر مردم داشتند و حتی مارش آزادی خرمشهر، توانست بر مردم تاثیر بگذارد.

وی ادامه داد: راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در قم که امسال از حرم مطهر فاطمه معصومه (س) تا مسجد مقدس جمکران صورت گرفت با تبلیغ خوب رسانه‌ها همراه بود و سبب شد مردم و زائران به خوبی از این مسئله آگاهی یابند و می‌توان گفت اطلاع‌رسانی این راهپیمایی با توجه به سال نخست برگزاری مطلوب بوده است.

محمدی‌نیا تصریح کرد: خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها جدی‌ترین رسانه‌ها هستند و وظیفه آن‌هاست که به ترویج و تقویت ارزش‌های دینی همچون وقف بپردازند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم توسعه وقف را با توجه به مشکلات اقتصادی موجود مورد تاکید قرار داد و گفت: ویژگی وقف این است که کرامت انسان‌ها حفظ می‌شود؛ انسان همواره دوست دارد زندگی ابدی داشته باشد و وقف راهکاری برای باقی ماندن کارهای خیر و در حقیقت نام انسان تا پایان جهان است.

وی گفت: علما و دانشمندانی که کتاب‌هایی را تالیف می‌کنند در حقیقت نام خود را جاودانه کرده‌اند و وقف هم همین خصوصیت را دارد.

محمدی‌نیا با بیان اینکه صدا و سیمای مرکز قم و سایر رسانه‌ها در تبلیغ و ترویج وقف وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: اصحاب قلم این تکلیف را به خوبی درک کرده‌اند و می‌دانند موج‌آفرینی برای انجام کارهای خیر همچون وقف تاثیر فراوانی بر روی اجتماع دارد./س

برچسب ها: قم ، پیروزی ، صحنه ، استفاده ، صحیح ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.