حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم گفت: اوقاف استان قم از نظر اجرای طرح‌های فرهنگی جزو برترین‌ها در سطح کشور است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  حجت‌الاسلام والمسلمین سید اسماعیل حسینی مقدم مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قم  با اشاره به مجموعه اقدامات اداره کل اوقاف قم از ابتدای امسال تاکنون اظهار کرد: در عرصه‌های مختلف قرآنی، فرهنگی و آموزشی رتبه برتر له خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در زمینه اجرای طرح‌های فرهنگی نیز اداره کل اوقاف قم جزو ادارات برتر کشوری است افزود: امسال طرح‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی و نشاط معنوی در جوار بقاع متبرکه به نحو احسن اجرایی شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ادامه داد: برگزاری محافل قرآنی در آستان مقدس امامزادگان، برپایی خیمه‌های معرفت و حضور مبلغان در این امکان طی چهار ماهه نخست امسال در مجموع چهار برابر نسبت به گذشته رشد داشته است

حسینی مقدم با اشاره به فعالیت کمیته‌های تخصصی امور تبلیغی و آموزشی و ارائه مشاوره‌های تخصصی به عموم مردم از سوی اداره کل اوقاف استان قم خاطرنشان کرد: همچنین امسال در قالب طرح ضیافت الهی از قاریان برجسته ملی و بین‌المللی استفاده شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قم به طرح اعزام مبلغ به مناطق محروم و روستاهای استان اشاره و عنوان کرد: در این زمینه هم جزو استان‌های برتر کشور هستیم .


انتهای پیام/س
برچسب ها: قم ، رتبه برتر ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.