معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان خبر داد: دو کتاب قرآنی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری اظهار داشت: اداره اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در راستای ترویج و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه و همچنین در جهت ایجاد یک استاندارد برای آموزش شرکت کنندگان در طرح ملی حفظ قرآن کریم اقدام به انتشار این دو کتاب نموده است.

وی در ادامه تصریح کرد: کتاب 300 موضوع در 300 صفحه گرد آوری و به چاپ رسیده که ویژه بزرگسالان می باشد و در ارتباط با آیه هایی از قرآن کریم است که به موضوعاتی مانند فروع دین و اخلاق اشاره دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه افزود: کتاب 300 موضوع همچنین جهت حفظ موضوعی قرآن کریم در دوره های طرح ملی تربیت حفظ قرآن کریم استفاده می شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن امیری در ادامه بیان کرد: کتاب مسافران آسمانی نیز ویژه نوجوانان به چاپ رسیده است که این کتاب به 120 آیه قرآن کریم در موضوعات فروع دین و اخلاق در سیره قرآن کریم اشاره دارد که این کتاب نیز برای نوجوانانی که در طرح ملی حفظ قرآن کریم شرکت می کنند منتشر شده است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: این کتاب ها در قطع جیبی و از هر کدام 5000 جلد چاپ شده است که به صورت رایگان در اختیار افراد گذاشته می شود همچنین هزینه چاپ این کتاب ها 700 میلیون ریال شده است که از طریق اعتبارات فرهنگی، بقاع متبرکه و نیات منطبق تامین شده است.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه گفت: با توجه به حجم عظیم فعالیت های قرآنی و همچنین اجرای طرح بزرگ ملی تربیت حفظ قرآن کریم توسط سازمان اوقاف و امور خیریه و عدم اعتبارات کافی در این حوزه از مسئولین و خیرین عزیز خواهشمندم که به این حوزه نگاه ویژه ای داشته باشند و این اداره را در این راه یاری نمایند. 

انتهای پیام/ز

برچسب ها: سازمان ، اوقاف ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.