اخوان المسلمين ارتباطش را با انفجار مركز امنيتي دقهليه در المنصوره مصر رد كرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، گروه اخوان المسلمين ارتباطش را با انفجار مركز امنيتي دقهليه در شهر المنصوره مصر كه از خونبارترين انفجارها از زمان بركناري مرسي بوده است را رد كرد.

اين گروه در بيانيه‌اي در جمعه شب، اعلام كرده است كه اين حادثه را محكوم كرده است و اعلام نموده كه گروهي كه خود را "ياران بيت المقدس" مي‌نامند مسؤوليت اين كار را به عهده گرفته اند.

در اين بيانيه آمده است : اخوان المسلمین اعلام كرده است كه اين گروه از هر حادثه‌اي خشونت آميز كه در گذشته روي داده يا در آينده روي خواهد داد مبراست و اين گروه در گذشته و حال وآينده به اذن خدا مسالمت آميز خواهد ماند و اين گروه نه مي‌تواند قطره‌خوني بر زمين بريزد و نه خانه‌ آبادي را ويران سازد.

شايان ذكر است كه در روز چهارشنبه گذشته ، نخست وزير اين كشور، گروه اخوان المسلمين را گروهي تروريستي اعلام كرده بود ، كه در پشت انفجار  مركز امنيتي دقهليه كه منجر به كشته شدن 15 تن از جمله برخي اعضاي پليس و مجروح شدن بيش از 100 تن ديگر شده بود، مي‌باشد.

گروه اخوان المسلمين پيش از اين نيز انفجار مركز امنيتي دقهليه را محكوم و آن را هجومي مستقيم به يكپارچگي ملت مصر اعلام كرده بود.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار