معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی از استقرار یک هزار و ۱۶۸ اکیپ راهداری در جاده های مواصلاتی سطح کشور به منظور کمک به هموطنان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل؛ ابوالفضل صومعلو افزود: از این تعداد اکیپ راهداری 43 مورد ان در محورهای استان اردبیل استقرار یافته اند.

وی با بیان اینکه در استان اردبیل 9 گردنه برف‌گیر وجود دارد و 9 راهدارخانه در این مکان ها انجام وظیفه می‌کنند، افزود: طول آزاد راه‌های کشور 2 هزار و 165 کیلومتر و طول راه‌های اصلی 21 هزار و 324 کیلومتر است.

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی تعداد ناوگان مسافربری کشوررا88 هزار و 762 دستگاه و تعداد خطوط ریلی را13 هزار و 61 کیلومتر بیان داشت.

صومعلو با اشاره به مسکن مهر و اینکه در سطح کشور 2 میلیون و 155 واحد مسکن مهر در دست احداث است، عنوان کرد: حدود 70 درصد واحدهای مسکن مهر کشوردر مرحله اسکلت‌بندی و یک میلیون و 500 واحد آننیز در مرحله نازک‌کاری است.

وی با اعلام این خبر که استان اردبیل در بحث مسکن مهر جزو پنج استان برتر کشور است، گفت:می توان گفت کهاز 17 هزار واحد مسکن مهر استان اکثریت واحد ها در حال اتمام و بهره برداریاست و تنها کمتر از 20 درصد آنها مشکلات انشعاباتی دارند/س.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.