تیم فوتبال صبای قم بدون محروم و با حضور تمام بازیکنان کلیدی خود در دیدار حساس هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال برابر گسترش فولاد تبریز صف آرایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، هفته پنجم از دور برگشت رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سه شنبه هفته جاری به صورت همزمان برگزار می‌شود و در یکی از آنها مسابقه صبای قم با گسترش فولاد تبریز از حساسیت بالایی برخوردار است.

با توجه به وضعیت فعلی جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور،‌ این بازی حساسیت زیادی بین دیگر دیدارهای هفته چهارم برای برای قمی‌ها و تبریزی‌ها دارد و دوستداران فوتبال سه شنبه این هفته جدال شاگردان رسول خطیبی و عبدالصمد مرفاوی را تماشا خواهند کرد.

در این بین جدال صبای قم با گسترش فولاد تبریز را به سبب فاصله چهار امتیازی دو تیم در رده‌های یازدهم و سیزدهم جدول با یکدیگر به مراتب حساس‌تر از دیدار آنها در نیم فصل نخست لیگ برتر برگزار می‌شود و هر دو مربی تلاش می‌کنند تیم‌هایشان با ارائه بهترین بازی‌ خود از این بازی سه امتیاز را کسب کنند.

در حالی که این بازی دهمین بازی صبای قم در میهمانی رقبای لیگ برتری است، نگاهی به وضعیت فعلی تیم فوتبال صبای قم در آستانه دیدار حساس سه شنبه با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بیانگر حضور همه مهره‌های اصلی این تیم در بازی مقابل حریف تبریزی است.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار در حالی به مصاف گسترش فولاد تبریز می‌رود که هم‌اکنون دو پله پایین‌تر از شاگردان رسول خطیلی در مکان سیزدهم قرار داشته و تعقیب کننده این تیم محسوب می‌شود و تبریزی‌ها نیز در دهمین بازی خانگی برای نخستین بار در ورزشگاه اختصاصی خود غیر از ورزشگاه یادگار امام تبریز بازی می‌کنند.

تیم فوتبال صبای قم در این دیدار خارج از خانه در حضور تماشاگران طرفدار گسترش فولاد تبریز که بازی سختی برای آنها در مقایسه با دیگر رقبای لیگ برتری محسوب می‌شود، تمام مهره‌های تاثیرگذار خود را در اختیار دارد، به خصوص اینکه اکبر صادقی، کیوان امرایی و مرتضی کاشی سه غایب این تیم در هفته نوزدهم برابر استقلال به دیدار با گسترش فولاد تبریز می‌رسند.

به همین خاطر عبدالصمد مرفاوی در این مسابقه خارج از خانه نگرانی خاصی از بابت بازیکنانش ندارد و اگر بازیکنانش از بابت باخت در بازی‌های گذشته روحیه خود را از دست نداده باشند، صبای قم می‌تواند ناکامی‌های اخیر خود را در این بازی جبران کند.

دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و گسترش فولاد تبریز بر اساس برنامه از ساعت 14 و 30 دقیقه عصر سه شنبه سوم دی ماه در تبریز برگزار می‌شود./س

برچسب ها: قم ، صبا ، محروم ، میهمانی ، گسترش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.