مشاور شهردار منطقه 21 در اموربانوان از بازديد ميداني مدیران ارشد این منطقه از محلات 17 گانه و احصاء 110 مشكل برجسته در حوزه هاي اجتماعي ، فرهنگي و ورزشي بانوان خبرداد.

زهرا خوش برش مشاور شهردار منطقه 21 در اموربانوان درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران بيان داشت : پس از بررسی های بعمل آمده توسط کارشناسان این حوزه مشخص شد بانوان منطقه در برخی حوزه ها از جمله خدمات شهری ، زیست محیطی ، فرهنگی و اجتماعی ، ورزشی و حمل و نقل با مسائل و مشکلات بسیاری روبرو هستند که حل آنها باید در دستور کار مدیران شهرداری قرارگيرد .

وي ادامه داد :  رویکرد اداره امور بانوان بررسی مسائل و مشکلات بانوان بوده است و  با توجه به اهمیت موضوع و نگاه ویژه شهردار منطقه 21 به حوزه بانوان و مشکلات آنها بازدید های میدانی را در دستور کار خود قرار دادیم . در این بازدید ها که  مدیران ارشد  و  قائم مقام محترم شهردار حضورداشتند از مجموع 13 محله که مورد بازدید میدانی قرار گرفت مجموعا 110مورد مشکل احصاء شد  .

وي با اشاره به حل مشکلات شناسایی شده در غالب 3 برنامه کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برنامه ریزی شده تاكيد كرد  : عمده ترین مشکلاتی که بانوان این منطقه با آن مواجه بودند  توسعه و ساماندهی شبکه حمل و نقل عمومی ،جمع آوری اتوبوس های فرسوده و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و امنیت عمومی بوده است .

 اين مقام مسئول تصريح كرد : از 110 مورد مشکلات یاد شده تا کنون 58 مورد انجام شده ، 32 مورد انجام نشده ، 10 مورد اقدامی ندارد  و 0 1 مورد در دست اقدام است  .
انتهای پیام/
برچسب ها: بانوان ، شهردار ، منطقه ، مدیران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار