مدیر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12، از اجرای طرح رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در این منطقه خبر داد.

مهرشاد الله‌ویردی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: اجرای طرح رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در محلات منطقه 12 در دستور کار اداره ساماندهی شهرداری این منطقه قرار دارد.

وی با بیان توضیحات بیشتر افزود: این طرح به منظور سهولت تردد شهروندان و رفاه حال آنها، افزایش چشم‌اندازهای بصری و افزایش زیبایی سیمای شهر در دست اجراست.

الله‌ویردی، با اشاره به نحوه‌ی اجرای این طرح گفت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 با حضور کارشناسان اقدام به جمع‌آوری و رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در محلات 13گانه این منطقه خواند کرد.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح گفت: رفع سد معبرهای نمایشگاه‌های اتومبیل در خیابان انقلاب به منظور سهولت تردد و رفاه حال شهروندان از اقدامات اجرایی این طرح است.

الله‌ویردی، در پایان با اشاره به اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 افزود: انتقال مشاغل مزاحم و آلاینده محلات منطقه 12 به خارج از بافت مسکونی، انتقال مشاغل آلاینده و مواد شیمیایی در محلات منطقه 12، انتقال صنف پرنده‌فروشان به بزرگراه آزادگان در محدوده منطقه 18 از اقدامات دیگر اداره ساماندهی شهرداری منطقه 12 است.

انتهای پیام/   
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار