مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان گفت: مس در نیم فصل دوم با جذب بازیکنان جدید مصمم است ، جایگاهش را در جدول رده بندی ارتقاء دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، اکبر ایرانمنش در نشست خبری که امروز در سالن جلسات باشگاه فرهنگی ، ورزشی صنعت مس کرمان برگزار شد ، افزود: باشگاه مس کرمان تاکنون با جذب 5 بازیکن از جمله هادی تأمینی ، کیانوش رحمتی ، محمد آبشک ، شیث رضایی و جونیور از کشور برزیل تیم خود را تقویت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: محمود تیغ نورد، سعید علی شیرازی ، فرزاد محمدی و سمیر بکریچ نیز بازیکنانی هستند که از این تیم جدا شده اند.

ایرانمنش با بیان اینکه تلاش شده با آمدن این 5 بازیکن مشکل تیم رفع شود ، تصریح کرد: مس با این تغییرات تقریباً تیم منسجمی است.

وی ابراز امیدواری کرد: با این تغییرات ، تیم بتواند از انتهای جدول به پله های بالاتر صعود کند.

ایرانمنش با اشاره به اینکه رسانه ها باید شرایط را برای ترغیب و تشویق بازیکنان فراهم کنند ، با انتقاد از عملکرد برخی از رسانه ها در پوشش دیدارهای مس ، از اصحاب رسانه خواست در انتشار مطالب خود صداقت و دقت را لحاظ کنند.

پایگاههای استعداد یابی فوتبال پایه ها در سراسر استان فعال می شوند

مدیر عامل باشگاه صنعت مس کرمان از فعال شدن پایگاههای استعداد یابی فوتبال پایه ها از سال آینده در سراسر استان خبر داد.

ایرانمنش ، با اشاره به اینکه در گذشته پایگاههای استعدادیابی در سطح استان فعال بوده که بنا به دلایلی تعطیل شده است ، گفت: قرار است از سال آینده هر یک از شهرستانهای استان یک پایگاه استعدادیابی داشته باشند.

وی افزود: بر این اساس یک مربی کارشناس پایه در مرکز استان انتخاب می شود و به صورت ماهانه جلسات آموزشی با مربیان شهرستانی برگزار می کند.

ایرانمنش از تشکیل شورای فنی در مرکز استان خبر داد و خاطرنشان کرد: این شورا متشکل از افراد پیشکسوت فوتبال است که کار استعدادیابی ، شناسایی و تقسیم بندی فوتبالیست ها را در رده های سنی نونهال ، نوجوان ، جوان و امید برعهده دارد.

وی با اشاره به اینکه مربیانِ هر کدام از رده های سنی پس از امتیاز بندی در مراحل مختلف انتخاب می شوند ، تصریح کرد: مربیان باید با ارائه ی مدارک مورد نیاز به باشگاه صنعت مس کرمان مراجعه کنند که در مراحل بعدی با بررسی سوابق آنان ، از یک تا 20 امتیاز بندی می شوند.

ایرانمنش افزود: در مرحله ی بعدی کلاسهای آموزشی از سوی فیفا یا فدراسیون برای این مربیان گذاشته و به صورت مجدد افراد رتبه بندی و از بین آنها مربیان مورد نظر انتخاب می شوند.

بومی سازی و صادرات ورزشکار از اولویت های باشگاه صنعت مس کرمان

مدیرعامل صنعت مس کرمان بومی سازی و صادرات ورزشکاران به سایر تیم ها را از اولویت های کاری باشگاه صنعت مس کرمان عنوان کرد.

ایرانمنش در بخش دیگری از سخنانش در مورد ادعای "جورج مراد" (بازيکن فصل 91-90 تيم مس کرمان که در سال 91 با توافق از اين تيم جدا شد ) ، مبنی بر اینکه هنوز طلب خود را از باشگاه مس کرمان وصول نکرده است ، افزود: این بازیکن هم اکنون به کميته انضباطي شکايت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: این درحالیست که مدارکی از تصفیه حساب این بازیکن از دوران مدیریت قبلی باشگاه هم اکنون در دست است.

ایرانمنش تصریح کرد: باشگاه صنت مس کرمان حاضر شد ، علاوه بر تصفیه حساب قبلی ، میزانی کمتر برای راضی کردن این بازیکن به وی پرداخت کند که متأسفانه موفق نشد و وی همچنان خواهان تصفیه حساب تمام طلب خود است.

وی در ادامه با انتقاد از قضاوت داور دیدار مس کرمان مقابل داماش گیلان گفت: ما در این بازی یک ، صفر جلو بودیم که متأسفانه با اشتباه داور مبنی بر پنالتی ، مساوی شدیم.

ایرانمنش یادآور شد: پس از بررسی کارشناسان مشخص شد این مورد پنالتی نبوده است./س

خبرنگار: مریم بهادری
برچسب ها: مس کرمان ، مصمم ، پیروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.