اخبار اکران قسمت دوم فیلم سینمایی "خنگ و خنگ‌تر"

قسمت دوم از کمدی محبوب "خنگ و خنگ‌تر" که در سال 1994 ساخته شد، بالاخره بعد از تقریبا 20 سال انتظار قرار است اکران شود.

به گزارش حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،  قسمت دوم از کمدی محبوبی که در سال 1994 ساخته شد و کلی معروف شد و باعث شد که جیم‌کری (کمدین محبوب) شهرت زیادی پیدا کند، بالاخره بعد از تقریبا 20 سال انتظار قرار است اکران شود.
 
تمام نکته‌اش هم در این است که فیلم توسط همان تیم قسمت اول ساخته شده است.
 
پیتروبابی فارلی، دو برادر کارگردان هستند که برعکس برادران کوهن که فیلم‌سازهای جهانی خوبی هستند، این دو آدم‌های محلی‌ای هستند که کمدی‌های عادی هالیوودی می‌سازند و هر از گاهی آوازه‌شان به ما هم می‌رسد. یکی از فیلم‌های این برادران که شاید شما هم دیده باشید، فیلم چیزی درباره مری است که بن استیلر و کامرون دیربازی می‌کنند.
 
البته از حق نگذریم، این دو برادر فیلمی دارند به نام استاک آن یو (ترجمه‌اش می‌شود "به تو گیرم") که یک بنده خدایی در تهران، از آن‌جایی که فکر می‌کردم فیلم مهجوری است، برداشته بود کپی پیستش کرده بود و به نام "..." (بنا به دلایل اخلاقی از فیلم اسم برده نمی‌شود) ساخته بودش. داستان همان دو برادر دوقلویی را می‌گویم که به هم چسبیده بودند و چهارتا چنگول به گردن هم انداخته بودند. بله آن داستان ایده برادران فارلی بوده و از حق هم نگذریم نسخه‌ای که متد یمن در آن بازی می‌کند، واقعا نسخه قابل تماشایی است.
 
حالا این دو برادر کمدی ساز دوباره برگشته‌اند سراغ همان فیلمی که بار اول باعث شده بود بسیار معروف شوند. تا این جای کار که گویا فیلم‌برداری هم تمام شده، جف دانیلز یکی از بازیگران کار گفته است که این یکی قرار است حتی از اولی هم بهتر باشد.
 
داستان فیلم
 
20 سال گذشته است، خنگ‌ و خنگ‌تر، عاقل و عاقل‌تر که نشده‌اند هیچ، به همان زندگی خنگولانه ادامه داده‌اند و خنگ و خنگ‌تر شده‌اند. حالا این دو قهرمان خنگ ما (که آخرش قهرمانان عاقله خنگ می‌شوند) قرار است بروند دنبال یکی از بچه‌هایی که در قدیم از دست داده‌اند و انگار می‌خواهند برایش یک کلیه پیدا کنند. صحت این داستان را نمی‌دانم، ولی چیزی که در اینترنت است، تقریبا چنین محتوایی را از فیلم ارائه می‌دهد. نمی‌دانم.
 
گفتنی است،  فیلم قرار است سال 2014 اکران شود، ولی تاریخ خاصی را اعلام نکرده‌اند.

منبع: ماهنامه فیلم‌نگار

انتهای پیام/ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار